IreneK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt en opeens hoge rekening

Ik ben 1,5 maand geleden overgestapt van Vodafone naar Ben.
Ik krijg nu een brief in de bus met betalingsachterstand.
Ik vind het uiterst vervelend dat telefonisch geen contact met jullie te maken is.
De computer begrijpt mijn postcode en geboortedata niet, en ook kan ik op mijn "account" geen informatie meer vinden.

Hoe kan ik erachter komen waar de kosten van zijn, waarom die er zijn?
Voordat ik overga tot betalen mag ik op zn minst toch wel weten waar die kosten voor gemaakt zijn?

Groeten Irene
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Irene,

Wat de oorzaak is van jouw torenhoge, laatste Vodafone rekening, dat weet ik natuurlijk niet.
Eerst zul je als oud-Vodafone-klant weer toegang moeten verkrijgen tot jouw account bij MyVodafone.
Dat kan voor oud-Vodafone klanten niet meer via telefoonnummer 1201.
Maar wel via het mobiele telefoonnummer: 06 54 50 01 00
Vervolgens kies je in het keuze-menu voor optie 6 (overige vragen)
Vervolgens vraag je hoe je weer toegang verkrijgt tot jouw account via MyVodafone.

Indien je weer toegang verkregen hebt tot MyVodafone.

Dan volg je nauwgezet de instrukties op uit het topic: Via My Vodafone de verbruiksspecificaties uitprinten.
Van Vodafone Moderator MelH.

Weblink naar dat topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Via-My-Vodafone-je-verbruiksspecificaties-uitprinten/td-p/2...

Je moet echt heel nauwgezet alle instrukties in dat topic opvolgen om je uitgebreide factuur met verbruiksspecificaties te printen. Of in te zien. Dat is helaas niet gemakkelijk, maar heel omslachtig.
Het kan echter wel.
Via die puntsgewijze handleiding in eerdervermeld topic.

Succes!


Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
IreneK , is het nog gelukt met de instructies van Netwerker?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic