Rya

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgebleven data schenken

Op mijn adres sraan 2 abonnementen. Als ik aan t eind van de maand hiervan aan het Leger des Heils wil schenken, lukt dat maar voor 1 abonnement.
Is daar een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rya wrote:
Om te switchem heb ik al geprobeerd, bij mij werkt dit niet. Aangezien ik Allas beheer, had ik geen 2e account aangemaakt. Dat moet dus wel kennelijk

Ik zou dan even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Die mensen kunnen je meer uitleg geven en/of dingen aanpassen. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rya
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je voor beide een eigen My Vodafone account aangemaakt of heb je beide in 1 My Vodafone account? Als je voor de 1 nog geen eigen My Vodafone account hebt aangemaakt dan zal je dat nog moeten doen en dan pas kan je je overgebleven data schenken aan het goede doel. Heb je ze wel beide in je My Vodafone dan moet je in je app even switchen naar het andere nummer en kan je daarna je data overmaken.

Probeer maar even en kijk even hoe je het hebt staan.
Rya
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om te switchem heb ik al geprobeerd, bij mij werkt dit niet. Aangezien ik Allas beheer, had ik geen 2e account aangemaakt. Dat moet dus wel kennelijk
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rya wrote:
Om te switchem heb ik al geprobeerd, bij mij werkt dit niet. Aangezien ik Allas beheer, had ik geen 2e account aangemaakt. Dat moet dus wel kennelijk

Ik zou dan even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Die mensen kunnen je meer uitleg geven en/of dingen aanpassen. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice Rya ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic