Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ziggo & Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik sinds gisteren aangesloten bij Vodafone. Ik was alsabonnee bij Ziggo. Ik zie bij beide ondernemingen geen extra's verschijnen. Bij Vodafone geen extra data. Ik heb bij Ziggo 2 extra pakketten. Gaat...

Modem kapot Alleen-lezen Opgelost

Hallo! Ik heb een Vodafone thuis abonnement. Nu is mijn modem kapot gegaan en zie ik dat Vodafone Thuis is overgenomen. Bij wie moet ik zijn voor het oplossen van dit probleem?

Behouden van klanten Alleen-lezen Opgelost

Ik heb inmiddels al 10 jaar een contract lopen bij Vodafone. Ik heb dus al 4x mijn 2 jarig contract verlengd waarbij ik elke keer een kleine waardering kreeg vanuit Vodafone voor het blijven bij hun. ...

rekening dec 2018 Alleen-lezen Opgelost

Kunnen ,jullie van Vodafone mij uitleggen waarom in een dat ik 1000mb kwijt ben en waaraan?Ik heb niets anders gedaan dan wat ik altijd doe.Ik hoop dat ik een duidelijke gespecificeerde uitleg van jul...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:En ook hier weer een bericht met LINK erin !Echt een spammer is het... Want zojuist pas de account aangemaakt TopicGeplaatst door: Vodafo...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Wederom weer zelfde persoon met een link erin!Denk toch dat het een spammer isTopicGeplaatst door: Sharon

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Is dit spam?Zag in een ander bericht ook al een LINK in z'n berichten zitten TopicGeplaatst door: Mr_Catweazle

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen