Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,674Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Zichtbaar in welk land je bent? Alleen-lezen Opgelost

Als iemand mij belt vanuit NL terwijl ik in het buitenland ben, ziet/hoort diegene dat dan (bijv. andere toon, landcode in beeld etc) En wat als diegene wordt doorgeschakeld naar mn voicemail? Is dat ...

Kweetnie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement bevriezen Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Ik heb jullie online formulier ingevuld en verzonden (2x) voor het bevriezen van mijn abonnement. Ik heb echter geen bevestigingsmail ontvangen (ook niet in spam). Kunnen jullie mij he...

RM1996 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nog een oude simkaart deze wil ik omzetten naar een nano simkaart, want er staat nog een tegoed op.

sinTer8 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Abonement Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Vorige week heb ik mijn abonnement opgezegd bij Vodafone omdat ik voor een andere aanbieding heb gekozen. Nou heb ik bij de andere aanbieder nummer behoud aangevraagd niet wetende dat hun ...

maik91 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

duokaart Alleen-lezen Opgelost

Mijn duokaart is plotseling niet meer te gebruiken! Help graag oplossing

Keuze provider bij roaming Alleen-lezen Opgelost

Op vakantie in Griekenland heb ik regelmatig slecht bereik gehad op het daar aanwezige Vodafone netwerk, waarbij bellen en mobiel internet niet mogelijk waren. Zo viel mobiel internet dan vaak terug n...

w.a. door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rusland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik zit in rusland en wil een paar telefoontjes plegen tegen een goed tarief. Wat is de beste manier?

voco door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afgesloten door fouten van Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Om dat ik inmiddels bijna 4 maanden verder ben aangifte van verduistering van toestel aan gifte bij politie toestel in eens terug na dat de politie is infgescgjeld verkeerde rekening gen ik ben altijd...

Cor9617 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onrechtmatig abonnement GameSuite Alleen-lezen Opgelost

Beste mijnheer/mevrouw,Ik heb de volgende SMS ontvangen op 11 augustus:Je maakt gebruik van abonnement GameSuite, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://games.dharam.net. Afmelden: www.payinfo...

burak86 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Visual Voicemail Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben net over van KPN naar Vodafone en kom er nu pas achter dat Visual Voicemail niet aangeboden wordt. Dat is wel even een dikke tegenvaller! Weet iemand wanneer staat de start hiervan op de planni...

Sjuh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn klant van ziggo.Nu was mijn vraag om mee te doen aan het voordeel ervan. Maar mijn abbanoment is nog niet aan verlenging toe. Mag ik toch al overstappen

Rpisu27 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wisselgesprek werk niet (S7 edge) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung S7 edge, en die heb ik oorspronkelijk gekocht bij Tele2. Sinds ruim een maand (weer) klant bij Vodafone en sindsdien doet wisselgesprek het niet meer. Wanneer ik in gesprek ben, kri...

AndroidNote door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Telefoon doet het niet in de bus Alleen-lezen Opgelost

Ik ben buschauffeur. Sinds kort ben ik klant van Vodafone en heb ik de nieuwe Samsung S8.Als de motor draait in de bus, en ik word gebeld, kan ik niet opnemen omdat mijn telefoon op zwart blijft. Ook ...

Vodafone waardebon Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Bij aanschaf van mijn nieuwe telefoon + abonnement heb ik van Vodafone een code gekregen voor een waardebon die ik kan verzilveren in de shop ter waarde van 50 euro. Nu kwam ik er bij het afreke...

Huwai freebuds actie icm vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoi hierbij mijn chronologische ervaring met de after sales actie om de freebuds van huawai bij mijn nieuwe p20 te krijgen icm een vodafone abbonement (verlenging).Ik vul het form in om de freebuds bi...

JJoris door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

internet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een prepaid telefoon en nu heb ik Data deal aan gratis gekregen en ingesteld.Het lukt alleen niet om internet op mijn telefoon te krijgen, wat moet ik daarvoor instellen? Heb het toestel al mee...

elzepelsje door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verwijderen van een mapI Alleen-lezen Opgelost

Ik heb bij bestanden een map aangemaakt binnen een map genaamd naamloos hoe kan ik een mapje verwijderen?

Bytlyn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onterecht verbruik buiten bundel EUR 20,00??? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Vodafone Red Essential Special-abonnement net 6GB internet en 100 min. bellen EU. Ik zie in de app dat ik deze maand nog 4,5 GB over heb en nog gern belminuten heb verbruikt. Toch staat er ...

Marisoul door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

unlock code asap :P Alleen-lezen Opgelost

ik wil graag een simcardslot unlock code aanvragen voor een bepaald toestel :????

Sim card Alleen-lezen Onopgelost

My SIM card not working

Abdel15 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen