ElsvT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wachtwoord vergeten

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, heb een mailtje gekregen om het te resetten. Dat mailtje stuurt me gewoon terug naar de homepagina van Vodafone waar ik in moet loggen waar ik dis mijn wachtwoord niet van weet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10472Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi ElsvT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend en lijkt me zeker niet de bedoeling.
Je ontvangt geen mail om je wachtwoord aan te passen maar een mail met een link naar de website.
Wat je het best kunt doen is even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten met een klantenservice medewerker.

Deze mensen kunnen je direct helpen met dit probleem. Via de Community is dit niet mogelijk vanwege Privacy.
Laat nog even weten of het is gelukt 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10472Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi ElsvT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend en lijkt me zeker niet de bedoeling.
Je ontvangt geen mail om je wachtwoord aan te passen maar een mail met een link naar de website.
Wat je het best kunt doen is even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten met een klantenservice medewerker.

Deze mensen kunnen je direct helpen met dit probleem. Via de Community is dit niet mogelijk vanwege Privacy.
Laat nog even weten of het is gelukt 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad ElsvT ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10472Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi ElsvT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend en lijkt me zeker niet de bedoeling.
Je ontvangt geen mail om je wachtwoord aan te passen maar een mail met een link naar de website.
Wat je het best kunt doen is even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten met een klantenservice medewerker.

Deze mensen kunnen je direct helpen met dit probleem. Via de Community is dit niet mogelijk vanwege Privacy.
Laat nog even weten of het is gelukt 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad ElsvT ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic