melissa_5

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Over netwerkbundel zonder 75% smsje

Goedemiddag,

Ik heb een sony xperia zr en ik heb problemen met de vodafone app.
Ik kan namelijk niet meer zien hoeveel mb's ik heb verbruikt.
hier voor ben ik al naar de vodafone winkel gegaan en ze konden mij hier niet mee helpen
ik moest maar wachten tot dat het over was.

Om mij zelf te beschermen heb ik al vanaf het begin dat ik bij vodafone ben een reminder
aan staan dat als ik bijna over mijn internet bundel ben ik een sms van vodafone krijg en daar staat
dan in dat ik 75% van mijn bundel heb verbruikt. Dit smsje heb ik de afgelopen 3 maand niet ontvangen.
In de vodafone winkel heb ik hier ook naar gevraagd en toen zeiden ze dat ik mij moest aanmelden op dit forum
om dit bespreekbaar te maken.

door dat de app ook niet aangeeft hoeveel ik verbruik en mijn telefoon niet het zelfde aan data rekend (Ten minste dat staat aangegeven bij databeheer van mijn telefoon) als vodafone weet ik dus nooit hoeveel ik verbruik en of ik wel of niet over mijn bundel zal gaan.

In april ben ik over mijn tegoed heen gegaan in mei gelukkig bijna niks maar deze maand (volgens mijn telefoon) wel.
en flink ook! ik ben hier best wel boos over dat ik geen inzich heb over wat ik verbruik.

Wat kan ik hier aan doen?
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt @melissa_5 . Als je geen of onjuiste info ziet in de app kun je dit het beste even aangeven bij onze klantenservice. Zij kunnen dat nakijken of dit een algemeen probleem is of iets wat alleen bij jou gebeurt.
Via het forum kunnen we je wel tips geven om je dataverbruik te minimaliseren, maar daarmee is het oorspronkelijke probleem niet opgelost. Laat het dus even nakijken.
melissa_5
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb contact met jullie opgenomen via twitter helpt dat ook?
of moet ik echt jullie klantenservice bellen?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nee hoor, je krijgt dezelfde service via Twitter, Facebook, de chat, of de telefoon. Er zijn wel specialistische vragen die soms per se via de telefoon moeten maar over het algemeen kun je elk type vraag overal stellen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic