Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,317Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Micro Sim Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone. Ik wil graag een Prepaid Micro SIM kaart bestellen waar ik tegoed op kan zetten en bijvoorbeeld de "Alles op reis voor €2,- blox" mee kan gebruiken. Ik zie allerlei simkaarten staan, m...

3G niet uit te zetten in IOS 7 Alleen-lezen Onopgelost

Na de update naar IOS 7 is de 3G knop veranderd in een 4G knop in de instellingen. Ik zet deze uit maar zie dat ik nu een 3G verbinding heb die ik dus niet kan uitzetten. Gevolg is dat dat batterij nu...

wil door Gedreven Meedenker

3gb internet blox Alleen-lezen Onopgelost

Hi! Tot voor kort had ik nog de 3gb blox ingeschakeld. Het mooie van blox is natuurlijk dat je ze aan en uit kan zetten wanneer je wil, maar na een maandje zonder blox kan ik hem nu niet meer inschake...

telefoon ophalen! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo alweer, Ik heb gister telefonisch een abbonament afgesloten met telefoon. Is het mogelijk dat ik de telefoon in de vodafone winkel op tehalen? Of moet de telefoon persé thuis gestuurd worden? Mv...

Nummerbehoud. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben over gestap van vodafone prepaid naar vodafone abonnemt.Nu heb ik nummer behoud dr bij.Het abbonemt is afgesloten via een aan bieding via de tellefoon Met een toestel.Nu heb ik de mail ge...

5301 Zaltbommel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteravond is de ontvangst in (de binnenstad van) Zaltbommel, waardeloos. Op dit moment is er zelfs helemaal geen verbinding mogelijk. Mijn vrouw heeft met hetzelfde euvel te maken. Ook naar bu...

Red Plus B Alleen-lezen Onopgelost

I have a red plus B subscription with vf.nl. My data limit is 1GB. I have had heavy usage this month and received am SMS telling me that I reached a 100 EUR limit for extra data usage. Unfortunately, ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen