pebe2605

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms prepaid tarief

waarom betaal ik in een keer 23 cent voor een sms als dit voorheen 9 cent was ?
dit is sinds ik in mijn prepaid tariefplan mijn instellingen heb gewijzig naar prepaid+.
wat moet/kan ik doen om dit weer terug te draaien ?
gr.
4 Reacties 4
Lanslots

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem; heb al jaren Prepaid + i.v.m. de gratis SMSjes bij opwaarderen. De laatste weken vliegt mijn beltegoed de deur uit en ik kwam er ook achter dat ik nu veel meer per SMS betaal dan de 9 cent die in het tariefplan staat. Wat is hier aan de hand? Heb via FB een bericht/klacht gestuurd dus ben benieuwd naar de reactie. Ondertussen ben ik druk aan het kijken naar een andere provider. Ik houd niet van deze werkwijze!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo,

Er zijn onlangs een aantal wijzigingen doorgevoerd. Hierbij zijn onder andere een aantal tarieven en bundels gewijzigd. Een sms versturen met Prepaid+ kost op dit moment € 0,15. Ik raad jullie aan om voor de juiste en volledige Prepaid+ tarieven een kijkje te nemen op deze pagina.
pebe2605
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie maar hier heb ik niets aan.
Er wordt gewoonweg 23 cent per sms afgehouden ipv de 9 cent die ik gewend was. zonder ook maar een meededeling vooraf dat de bundel die ik had niet meer bestaat. vervolgens moet ik zelf dan ook nog eens een keer ontdekken dat een sms geen 23 cent maar 15 cent kost na activeren van de enige bundel die er nu nog bestaat. Een tariefsverhoging (in dit geval meer dan verdubbeling) kan op zijn minst vooraf aangekondigd worden lijkt mij. Klantvriendelijk komt het op deze manier in ieder geval niet over.
Kostenplaatje bij 2 prepaidjes circa € 25,--/€ 30,-- extra per maand.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoe lang is het geleden dat je hebt opgewaardeerd? Op het "oude" Prepaid+ plan had je voor sms'en namelijk een normaal tarief en een bonustarief. Na je opwaardering krijg je 30 dagen het bonustarief van 9 cent. Na die 30 dagen betaal je het normale tarief van 23 cent.

Hoe lang is je laatste opwaardering geleden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic