Iwan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Over de bundel heen per ongeluk.

Hallo ,
Ik ben op 4-6-18 met mijn bundel 12,3 MB’s over mijn lemiet gegaan. Hoeveel gaat dit kosten.( Is in Nederland gebeurt.) Ik wou mijn wifi aanzetten maar heb perongeluk de 3G aangezet en daarna meteen uitgezet nadat het kwartje is gevallen :(. Dit was niet de bedoeling maar toch MB’s gegeten.
MVG,
Iwan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Met deze vraag kan je het beste naar de klantenservice bellen en/of via My Vodafone een chat openen. Deze mensen kunnen je prima uitleggen wat je wilt weten. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik dit namelijk niet, net zoals alle andere klanten die dit niet kunnen.
Dus even de klantenservice bellen en dan weet je het waarschijnlijk direct (via Twitter en/of Facebook kan je ook een prive berichtje sturen).
Succes!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Met deze vraag kan je het beste naar de klantenservice bellen en/of via My Vodafone een chat openen. Deze mensen kunnen je prima uitleggen wat je wilt weten. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik dit namelijk niet, net zoals alle andere klanten die dit niet kunnen.
Dus even de klantenservice bellen en dan weet je het waarschijnlijk direct (via Twitter en/of Facebook kan je ook een prive berichtje sturen).
Succes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Iwan ,
Is het nog gelukt met de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt over enkele dagen gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic