Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,267Oplossingen
  • 1,729Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Samsung S8 NLAlert Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een S8 maar krijg geen NL alerts of amberalerts binnen. Mijn schoonzus heeft ook een S8 en die heeft ook geen meldingen gekregen zei zit ook bij Vodafone.Wie zou mij kunnen helpen met in...

tegoed en verbruik Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafoon mensen, afgelopen weekend hebben jullie onderhoud gepleegt aan de website en app. leuk en aardig maar nu werkt het weer behalve de verbruik en tegoed. als ik in log op de app of de webs...

Levertijd iPhone 5s Alleen-lezen Opgelost

Hallo, mijn Lumia is stuk :(:@, en het beste mobiele OS (win10) is op sterven na dood. Voor mij geen android, en Apple is véél te duur. Dus dan maar een ouwetje, alleen is de iPhone 5s bij Vodafone al...

Alkmaar 4G+ Alleen-lezen Onopgelost

In alkmaar noord is gedeeltelijk 4g+ , echter, vlakbij mijn huis stopt het. Op de uitbreiding tot januari 2018 komt de uitbreiding niet voor, wanneer gaat dat wel gebeuren?

Nummerbehoudstatus geweigerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Maandje geleden abbo omgezet van KPN naar Vodafone. Zonder enig bericht te hebben gekregen zag ik dat mijn nummerbehoud is geweigerd, omdat telefoonnummer en simkaartnummer niet overeenkomen. K...

Red essential bellen vanuit EU naar EU Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag even een verduidelijking willen over het volgendeQuote uit de tarieven In de EU binnen je bundelJe kunt onbeperkt bellen vanuit de EU naar nummers in Nederland en de EUJe kunt onbeperkt s...

Wel wifi geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen heb ik geen wifi meer als ik thuis ben. Het toestel geeft wel aan dat hij verbonden is met het netwerk maar blijft op 4g. Andere toestellen in huis werken wel. Het ligt niet aan m...

Bestelling nieuwe klant Alleen-lezen Onopgelost

Heb op 16 april een bestelling geplaatst (abo + telefoon) maar deze nog niet ontvangen (14 dagen bedenktijd zijn dus voorbij). Ondertussen heb ik 5x (telefonisch) contact gehad met vodafone (in totaal...

De vernieuwde Vodafone Smartpass Alleen-lezen Onopgelost

UpdateDe dienst SmartPass is niet meer beschikbaarHeb je nog saldo staan?Bel dan met de SmartPass-klantenservice via 043-329 1661.In het voorjaar van 2014 introduceerden we Vodafone SmartPass. We liet...

PDP-identiteit niet geaccepteerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in Frankrijk en krijg op ipad de mededeling "mobiele datawerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd." wat te doen?

Sim kaart niet geleverd door Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Hi goedendag,Ik ben overgestapt van ziggo naar vodafone,Ten eerste is er iets verkeerd gegaan bij de bestelling en heb ik geen afspraak of email gehad van Dynalogic.Na telefonisch contact met Vodafone...

Galaxy S6 Nougat 7.0 Update accu problenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn s6 geupdate en nu is mijn telefoon binnen 4 uur leeg verwijl ik op school zit weet iemand iets wat ik hier aan kan doen en hebben meer mensen hier last van?

Belsimpel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op de site van belsimpel een Iphone 6s plus gezien met abbonoment van jullie provider, vodafone. Krijg ik die bij jullie in de winkel of alleen via de site van belsimpel

Momenteel is dit nummer niet bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zelf een contract met Vodafone. Mijn zusje heeft een contract met KPN. Als ik mijn zusje bel krijg ik de boodschap: Momenteel is dit nummer niet bereikbaar/The number you are trying to call is ...

Persoonlijk overzicht Alleen-lezen Onopgelost

Wat ik handig zou vinden, gescheiden overzichten.Dus (aantal) eigen topics.En (aantal) eigen reacties.En tot slot net als bij autonavigatie een overzicht van eigen favorieten. Dit wordt bij meer fora ...

onbeperkte data Alleen-lezen Onopgelost

In het kader van mijn abonnement (Red) heb ik in de maand juni onbeperkte data in Nederland. Ik ga halverwege de maand op vakantie (EU land). Is het dan zo dat mijn gebruikelijke data tegoed van 10 gb...

hrj door Gedreven Meedenker

Beperkt internet blox geldig in de EU volgens MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi. In MyVodafone (online en de app) staat sinds enkele dagen dat de beperkte internet blox geldig is in de EU. Zie screenshots: Dit is tegenstrijdig met wat op https://www.vodafone.nl/opreisinde...

Pas op voor brandgevaarlijke telefoonopladers Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/xt3nmDe Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) heeft dit voorjaar 41 USB-laders onderzocht. 10 daarvan vertonen zodanig ernstige technische gebreken dat bij gebruik kans is o...

Marc door Oud Community Moderator

10 december 2015: De dag van de kleine schrijver Alleen-lezen Onopgelost

Het is weer 10 december, de dag van de kleine schrijver! Met kleine schrijver bedoelen we niet dat je klein van stuk bent of alleen maar korte verhalen schrijft  Een kleine schrijver is kort samengev...

Nadia door Oud Community Moderator

Prepaid verzenden naar België Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben opzoek naar een simkaart met nfc maar die worden niet verkocht door Belgische providers dus zou ik er hier eentje willen kopen maar ik vind niet hoe ik de simkaart kan laten opsturen naar Belgi...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen