Adriaan99

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen contract lukt niet

Ik ben een paar jaar geleden in korte tijd doof geworden.
Mijn gsm is rond diezelfde tijd verdwenen. (stopzetten contract is schriftelijk doorgegeven)
Mijn contract liep toen al jaren bij Vodafone. (klant nr.: 352151869)
Nu zag ik op ING dat ik al jaren 30,50 per maand betaal aan Vodafone zonder dat ik ergens van gebruik kan maken.
Schriftelijk opzegging kan nu niet want:
a). Ik moet een 06 nummer invullen (gsm is weg en het staat nergens bij de ING afschrijving op internet)
b). Ik wordt verwezen naar tel. opzegging (kan dus niet want ik ben doof)
c). Ik kan ook geen toegang op My-Vodafone aanvragen om het daar te regelen want dat gaat via een sms (toestel is er niet)
Op geen enkele service pagina staat een e-mail kontakt adres. Mijn e-mail adres is aadjedeboeck@gmail.com
Hoe nu verder?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Adriaan99,

Geen pretje dat je doof bent geworden! Sterkte.
Via het forum kan alleen vanuit de klantenservice geen contact op worden genomen, wel kun je hier contact opnemen per mail. Dan zal er zo snel mogelijk worden gereageerd. Zou je hierin willen vermelden dat je doof bent en telefonisch contact hierdoor niet mogelijk is, dan kan rekening hiermee worden gehouden.

Inhoudelijke vragen worden voor iedereen zijn veiligheid niet beantwoord via het forum.
Anonymous
Niet van toepassing
Kleine aanvulling: opzeggen via de email gaat niet. Dit dient dan via een officiële brief gedaan te worden. Zie voor meer informatie https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml Heel veel sterkte!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic