Giuseppe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzeggen bij wanprestatie

Hallo, Ik ben een zakelijke klant van vodafone. sinds enkele maanden heb ik red together van Vodafone en ook al sinds deze tijd een klacht bij vodafone. Ik vind het schandalig dat een groot bedrijf als vodafone een zakelijke klant ruim 2.5 maand de tijd heeft om een klacht op te lossen dit niet voor elkaar krijgt. Een nummer kan al deze tijd niet toegevoegd worden bij vodafone en (RT) extra) na talloze telefoontjes en klachten, van het kastje naar de muur allerlei belofte heb ik nu mijn advocaat gesproken en deze geeft aan dat ik mijn contracten kan laten ontbinden NAV een wanprestatie van vodafone die al enkele maanden duurt. Spijtig genoeg ga ik dit nu aanvragen.


een zeer boze klant
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Giuseppe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend om dit te moeten lezen en als je dit punt hebt bereikt kan ik me voorstellen dat je nu ook van Vodafone af wilt. Echter, via de community kan daar niets aan gedaan worden, dit zal je dan via de klantenservice van Vodafone moeten doen. Dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen je niet afhelpen van Vodafone, dat zal je wel begrijpen.

Je kan ook een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook en daar zitten mensen van webcare die je bericht serieus zullen oppakken en je daar over terug berichten. Klachten kunnen ook doorgegeven worden via deze pagina opgeven.

Nogmaals spijtig dat je zoveel klachten hebt bij Vodafone en dat je wenst te willen vertrekken maar je zal een van bovenstaande plekken je verhaal moeten doen en daar kunnen ze je dan ook verder helpen. Succes en hou ons hier op de hoogte hoe het verder afloopt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Giuseppe, wat lastig dat je deze ervaring hebt. Je hebt wel al een klacht via de officiële weg ingediend? Via het Forum kunnen we dit helaas niet behandelen. Zie ook de huisregels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic