Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,404Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

minuten per mb Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn mobiele gegevens aanzet komt er te staan "Er is 1euro afgeschreven voor gebruik van Internet dagbundel je hebt tot 23.59 100 mb om te gebruiken" Nu vraag ik me af:Hoeveel minuten kan ik me...

arjensr door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Systeemwerkzaamheden in nacht van 2 op 3 september Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/mhby8Komende nacht zullen er werkzaamheden plaatsvinden aan ons klantensysteem. Om dit goed te laten verlopen worden verschillende systemen (gedeeltelijk) afgesloten. De systeemwerkz...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

iPhone 5c unlock Alleen-lezen Onopgelost

Hello, sorry for writing this in English but i cant speak or type in dutch. I have an iPhone 5c that is locked to vodafone. i do not know the previous owner and also dont have his number to request th...

tomf258 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlopen Alleen-lezen Opgelost

Hi, Mijn abbonnement is sinds 19 april 2017 verlopen. Ik woon in het buitenland maar wil graag me nederlandse nummer behouden maar mijn abbonement niet verlegen omdat ik het niet gebruik op het moment...

Angeltje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde weergavefout in verbruik details Alleen-lezen Onopgelost

vandaag overgegaan van ziggo mobiel family 4G naar Vodafone Red Essential (special2) hier heb ik 2x 6GB data etc. Volgens de Vodafone app had ik bij elkaar opgeteld 9 GB data ivp van de 12GBOp de site...

Pedro1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone abonnement of toch niet? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben nu al zo'n 10 jaar lang Prepaid klant bij Vodafone, I.v.m werk leek het mij nu toch wel eens tijd om over te stappen op een abonnement. nu had ik al gehoord dat je in combinatie met Zigg...

Aozora door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap kpn naar Vodafone ongedaan maken Alleen-lezen Onopgelost

De titel zegt al genoeg mijn abonnement zou 5 september ingaan maar kan ik daar nog vanaf zien?

Telefoon-nummer vergeten. Alleen-lezen Onopgelost

Beste Lezer, Ik zou heel graag iemand van Vodafone willen spreken met betrekking tot een betalingsregeling(Dom, Dom, Dom).Nou moet ik als ik Vodafone bel een 06-nummer invoeren van Vodafone. Echter we...

Verlengde abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vorige maand heb ik mijn nog 4 maanden doorlopende abonnement verlengd. Ik had bijvoorbeeld een abonnement van 47 euro en heb er nu een genomen van 30,50 euro. Dit abonnnement gaat dan gelijk i...

Geen netwerk buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Helaas heb ik tijdens verblijf buitenland opnieuw geen mogelijkheid tot bellen of internet. Dit is de derde keer in het buitenland, nog nooit goed gegaan. Voor vertrek ben ik nogmaals in een vod...

Marieke23 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

particulier sim only naar particulier abonnement met telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een vraag, Ik wil graag een nieuw toestel nemen bij mijn sim only abonnement, echter heb k geen idee of dit kan of hoe dit moet. Moet k dan eerst afwachten tot dit sim oly abonnement is v...

Overstap Ziggo naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Vandaag ben ik ingegeaan op een aanbod via Ziggo om over te stappen naar Vodafone. Ik krijg een vodafone red essential (Special) abbonement (6gb+onbeperkt bellen) à 15 euro per maand . Is ...

ToineMerk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet verbinden met netwerk in Spanje Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik zoek me suf wat er aan de hand is, maar ik krijg in Spanje geen verbinding met een mobiel netwerk. Ik zie wel netwerken maar allemaal met (verboden) erachter. En welke ik ook aanklik, geeft ...

Mrbijee door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Waarom kan ik de app wallet niet downlouden op mijn Samsung s5

Werkt de internetbundel ook waar ik naar toe ga? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ga naar Turkije en wil internet van KPN gebruiken. er is een bundel van Blox extra data EU, en het zegt dat 'Turkije' ook toegang heeft tot de 4g functie. maar turkije zit 'niet helemaal' in...

Nieuwe klant van Ziggo naar Vodafone, foutief abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben deze maand met 3 simkaarten overgestapt van Ziggo Mobiel naar Vodafone. Alles werkt prima, maar nu ik in 'Mijn Vodafone' kijk zie ik dat op alle drie de simkaarten het peperdure Alles in 1 were...

Arahon door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterij loopt leeg in de nacht Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Mijn batterij van mijn samnsung galaxy s6 loopt ineens s nachts leeg. Dit is nu sinds een week. Ik ga slapen wanneer batterij 100% is en bij wakker worden is hij vaak leeg of nog enkele procenten....

Geen netwerk in het buitenland om te bellen Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Ik heb een abonnement via mijn bedrijf.Dat abonnement zou in moeten houden dat ik in heel Europa kan bellen.Maar als ik de grens met België over ga, dan krijg ik meteen het probleem dat ik geen...

jvdrunen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet te bereiken vanuit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik probeer al paar dagen jullie te bereiken vanuit Griekenland. Wil graag mijn datalimieten verhogen maar kom niet in de my vodaphone app en als ik jullie wil bellen krijg ik te horen dat de di...

Fedor door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone W5101unlock ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Na het beëindigen van mijn Vodafone abonnement(en), wil ik mijn vodafone W5101 Hotspot/Mifi bij mijn nieuwe provider gaan gebruiken. Helaas kan ik nergens een unlock code (ook niet bij Vodafone)...

Wimpie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen