sandykolle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen abonnement

Beste,

In een moment van verstandsverbijstering ben ik overgestapt naar Ziggo, zoals verwacht ging alles mis. Tevens heb ik mij aangemeld bij Vodafone als aanvullende service op Ziggo. Ik ben per direct afgemeld/uitgeschreven bij Ziggo omdat ik voor de ingangsdatum van mijn abonnement als ervaarde dat de zaken daar niet goed gingen. Echter moet ik mij hierdoor ook afmelden bij Vodafone aangezien ik niet gebruik kan maken van bijbehorende voordelen. Dit heb ik eergisteren telefonisch gemeld. Echter ben ik nu alsnog afgesloten bij mijn oude provider. Dit is allemaal NIET de bedoeling.
Ik wil geen abonnee zijn bij Ziggo, ik wil geen abonnee zijn bij Vodafone, ik wil gewoon weer bereikbaar zijn via mijn oude vertrouwde Tele2 dienst.............
Mijn hemel, waar ben ik aan begonnen....
Graag contact per email aangezien ik niet kan bellen.
Graag zeer spoedig jullie reactie!
1 Reactie 1
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi sandykolle,

Ohjee, wat een verhaal! Via het forum kan ik je hier echter niet mee helpen, helaas. Ik heb geen beschikking over de systemen die ervoor nodig zijn om dit op te lossen. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kunnen we voor je bekijken wat nu precies de status is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic