Bratra

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Angsthaas

Half december kwam ik erachter dat ik op mijn huisadres af en toe een lage downloadsnelheid had van1,6 MBits. De uploadsnelheid was wel altijd ok. Vraag gesteld aan VF en een case laten openen. Half januari gebeld door iemand van de TD die onmiddelijk begon te roepen dat er geen minimum downloadsnelheid was en de snelheid van 1,6 binnen de marge viel. Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was hoe kan dit als je altijd een prima snelheid hebt gehad. Nogmaals werd mij verteld dat 1,6 acceptabel was en dat ons gesprek geregistreerd zou worden zodat het inzichtelijk zou zijn als ik een klacht zou indienen. Ik was helemaal niet van plan om een klacht in te dienen. Ik had alleen maar een vraag waarom. Nogmaals meneer, 1,6 is acceptabel en ik wil u nogmaals melden dat ik dit registreer voor als u een klacht indient. Wat zijn dit voor angsthazen. Niet iedere vraag is een klacht.
2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Bratra,

In principe wordt elk gesprek vanuit de klantenservice opgenomen/geregistreerd, dus mócht er inderdaad een klacht binnenkomen, dan kunnen gesprekken teruggeluisterd worden. Ik kan verder niet oordelen over hoe het gesprek is verlopen, omdat ik er niet bij ben geweest. Ik ga er vanuit dat mijn collega je dit heeft verteld, omdat hij/zij wellicht dacht dat er wél een klacht ingediend zou worden. Excuses daarvoor.
Bratra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sietske,

Leuk dat je reageert. Helaas is het een beetje de trend van deze tijd. Indekken, indekken en nog eens indekken. Ohohoh, de klant zou wel eens een klacht kunnen indienen. Nee, de klant stelt een vraag en wil gewoon graag een antwoord. En ik begrijp dat jij geen waardeoordeel over dit telefoongesprek kan geven omdat je er niet bij was.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic