Hoi Vodafone,
ik heb best een groot probleem:
Ik heb dinsdag m'n GALAXY Buds wederom opgestuurd derde keer in een jaar voor reparatie,
ik heb betaald voor de express service, nooit meer wat van teruggehoord, enkel dat Samsung het maar moet oplossen
Maar Samsung stuurt me terug naar Dynafix, en Dynafix me weer terug naar Samsung. Samsung weet van helemaal niks, en zegt dat ik maar lekker geduld moet hebben. Maar ik ben nu wel die oortjes kwijt, en die 25 euro ook, voor helemaal niks. Wat kan ik doen? Samsung negeert elk mogelijk contact momenteel via Messenger. En via de telefoon krijg je iemand die zo slecht Nederlands kan dat het onverstaanbaar is. Wat kan ik doen? HELP please.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Sandor Hövel
Indien de oortjes via ons opgestuurd worden ter reparatie, dan gaat dit via Dynafix. Als het goed is, heb je hiervan ook een reparatienummer ontvangen. Samsung staat hier verder buiten en hoef je hiermee ook niet lastig te vallen. Heb je ze via een ander bedrijf laten repareren, dan staan wij hier buiten.
Voor welke optie heb je gekozen?
Hoi @Sandor Hövel
Indien de oortjes via ons opgestuurd worden ter reparatie, dan gaat dit via Dynafix. Als het goed is, heb je hiervan ook een reparatienummer ontvangen. Samsung staat hier verder buiten en hoef je hiermee ook niet lastig te vallen. Heb je ze via een ander bedrijf laten repareren, dan staan wij hier buiten.
Voor welke optie heb je gekozen?
@Steven de reparatie is aangemeld via Samsung zelf, de reparatie is uitgevoerd door Dynafix, maar hun zeggen voor de omruiling moet ik bij Samsung zijn
Sandor Hövel wrote:
@Steven de reparatie is aangemeld via Samsung zelf, de reparatie is uitgevoerd door Dynafix, maar hun zeggen voor de omruiling moet ik bij Samsung zijn
Dan klopt dit toch ook. Als je je reparatie hebt aangemeld bij Samsung, dan moet je ook weer bij Samsung zijn, en niet bij Vodafone. Wat Steven ook in zijn uitleg schrijft.
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @Sandor Hövel ?
@Sharon Nou niet echt
Heb meerdere malen contact gehad met Samsung, niemand weet hoe of wat, of welke afdeling erover gaat. En zeggen heb maar lekker geduld tot je een ons weegt
En dan tijdens kerst gaan zeggen wachten tot je een ons weegt. Hmm, je komt juist deze dagen aan… Tenminste, ik wel . Vervelend maar het gaat er nu om waar je het hebt weggebracht, of naar hebt toegestuurd. Bij die personen moet je zijn, dat staat als een pijl boven water. Het kan zijn dat ze nog aan het testen zijn?
Je hebt de reparatie aangemeld via Samsung. In dit geval dien je ook bij hun te zijn. Vodafone staat hier buiten @Sandor Hövel.
Dit topic gaat dan ook op slot omdat wij hiermee niks te maken hebben en dit daardoor geen topic is voor hier op de community. Ik begrijp dat het niet fijn is maar hier kunnen wij geen verandering hier in brengen of een status voor je controleren. Je kunt op de community van Samsung hiervoor een topic openen. Hopelijk heb je de buds gauw terug.
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.