wbijlsma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op zoek naar een abonnement met minder dan 300 belminuten.

dag,

Ik ben nu Vodafone abonnee en ik kan verlengen. Omdat mijn toestel kuren begint te vertonen doe ik dat graag. Ik heb nu 1000mb data en 100belminuten; PERFECT, ik bel maar 50 minuten per maand gemiddeld, maar gebruik zeker 800mb aan data. Nu zie ik dat ik bij RED essentials 300 belminuten krijg, wat moet ik er mee? Het kost me bij Vodafone verlengen 38 euro in de maand met de Xperia Z1 Compact gratis, terwijl ik bij T-Mobile voor 32 euro in de maand klaar ben met een nieuw abonnement en ook gratis toestel.
Hebben jullie verlengmogelijkheden met minder belminuten en daarmee dus een lagere maandast?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @wbijlsma

Op dít moment denk ik dat er geen abonnement is dat aan je eisen voldoet. Máár!
Op 7 april worden de nieuwe abonnementsvormen gelanceerd en dan denk ik dat daar zeker iets voor je tussen gaat zitten, je kunt dan bijvoorbeeld een zo laag mogelijk abonnement kiezen en daar extra databundels bijnemen.
Wat de prijzen precies gaan worden weet ik nu nog niet, dat wordt op 7 april pas bekend.

Lees ook even dit nieuwsbericht voor meer info: http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/nieuws/vodafone-geeft-snelheid-voorrang-binnen-en-buiten-de-bu...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic