Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,678Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

voicemail inschakelen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan momenteel mijn voicemail niet inschakelen Als ik 12331 bel wordt er gezegd "You will now be disconnected" Ook online (door in te loggen) kan ik niet mijn voicemail inschakelen, dan wordt er gez...

MKuus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

9001 NK Grou - Geen internet op Iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ongeveer 21-11-2013 heb ik totaal geen internet meer in mijn straat. Heb al via twitter met vodafone gesproken en zij zeiden dat ik mijn mobiel even opnieuw moest opstarten of de simkaart in een...

Rick22 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap prepaid naar abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een overstap aangevraagd binnen Vodafone.Prepaid omzetten naar sim only abbo.Hoe is de procedure nu precies?Wordt er een nieuwe simkaart afgestuurd of wordt dit gewoon omgezet en kan ik mijn ou...

hs1979 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid vodafone wifi Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Ik maak momenteel gebruik van jullie prepaid vodafone en heb een galaxy ace 2.Ook maak ik gebruik van whatssapp en hierdoor heeft iemand mijn berichtgeschiedenis weten terug te vinden....

Zegers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Glasbreuk Alleen-lezen Opgelost

Ik wil in mijn s3 een nieuw glas laten zetten, met een vervangend toestel.Hoe werkt dat?

Ruud1958 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

App installeren voor onze CV kethel in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Ik moet een app installeren op mijn smart telefoon van onze cv kethel in Duitsland, maar de telefoon zegt dat die dat niet kan omdat het geen app uit Nederland is.Heeft iemand daar misschien een foefj...

ronnye door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung account galaxy s3 Alleen-lezen Opgelost

goeieavond ,ik heb hierbij een vraag,anderahdl jaar geleden heb ik mijn telefoon gekocht en hierbij een samsung account ingevuld, op mijn oude email-adres. aangezien dit email-adres nu gehackt is heb ...

Riannetje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon Alleen-lezen Onopgelost

ik gebruik al jaren vodafone met prepaid tegoed.de laatste tijd merk ik dat wanneer ik opwaardeer mijn tegoed na een dag al 3 of meer euro minder is dan wat ik heb opgewaardeerd.ik maak gebruik van he...

Havana door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over 4G Alleen-lezen Onopgelost

Is er iemand die weet wanneer het 4G netwerk actief word in Helmond?

Viper9 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S3 start niet,of pas na een uur op. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Galaxy 3 start niet goed meer op na uitschakelen.Krijg wel het logo maar geen toetsenbord.Alleen logo, rest van het scherm zwart.Pas na een uur of zo start het toestel op.Wat moet ik doen? Winkel...

assmann door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement met nummerbehoud na 2 maanden nogsteeds niet bezorgd!!!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb 30 september een sim-only abonnement met nummerbehoud besteld. Ik zag op de statuspagina dat er maar geen vooruitgang in kwam, dus heb ik gebeld met de helpdesk. Het bleek een fout te zi...

simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al 2x telefonisch contact op genomen met vodafone om mijn nieuwe simkaart te activeren, whatsap etc. doet het gewoon via wifi. maar nog steeds heb ik geen netwerk, is dit een kwestie van tijd o...

Storing 4G Alleen-lezen Onopgelost

Een aantal weken geleden heb ik op mijn Iphone5 de nieuwe ios geinstalleerd. Ik ging er vanuit dat 4G automatisch zou verschijnen. Na 2 weken zonder dat 4 G op mijn telefoon verscheen, toch maar eens ...

nevarfa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3G op Samsung Galaxy SIII mini, wel Wifi Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vrijdag de Samsung Galaxy SIII mini in bezit. Internetinstellingen goed gezet mbv. Vodafone website. Nu werkt internet met Wifi wel, maar ik krijg geen 3G te zien op locaties zonder Wifi. Hoe is...

lifetime korting Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Wanneer sluit de actie "life time korting"?

lexmoinde door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data internet buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Op dit moment woon ik in het buitenland (Nederlandse Antillen). Toen ik hier aankwam op het eiland 1/10/2013 heb ik van Vodafone het volgende smsje gekregen:Welkom in Curacao. We geven je graag...

kwintie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet in het Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar juiste board door moderator

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Factuur per maand volgt niet meer ? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik heb enkele weken geleden mijn abonnement omgezet naar een Vodafone RED abonnment, en vanaf dat moment komen er geen facturen meer in mijn box terecht, deze heb ik echter voor de boe...

Harry1963 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan wel bellen en smsen, maar niet gebeld worden of gesms'd worden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gister een abonnement bij vodafone met een note 3 toestel. Alles werkt perfect, het internet (wi-fi en 4g internet). Ik kan smsen en bellen, succesvol. Maar zodra iemand mij probeert te b...

Vorzious door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beta testers gezocht voor onze nieuwe App Alleen-lezen Onopgelost

De beta test is alleen toegankelijk voor iOS gebruikers. Meer weten? Klik dan snel op de link en geef aan ons door waarom we jou als beta tester moeten kiezen!

Jochen door Gedreven Raadgever
  • 368 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 32 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen