Goedemorgen Vodafone. Ik heb een vraag ivm de verlening van mijn abonnement. Enige tijd geleden is mijn (dure) telefoon van het ene op het andere moment uit gegaan en gaat niet meer aan. Nu betaal ik daar nog elke maand een duur abonnement voor. Ik mag deze eind mei verlengen maar nu is mijn vraag of dat eerder mogelijk is? De winkel, Phone House Nederland, weigert mij te helpen omdat er een barst in mijn scherm zit. De jongen in de winkel zei; het is een bekend probleem, maar eerst moet je het scherm laten maken. Als ik het opstuur gaan ze dat eerst repareren en de kosten zijn voor u. Dat is voor mij een onacceptabel antwoord. Ik regel via hun een abonnement voor 2 jaar bij jullie als provider, dan mag ik toch verwachten dat het toestel ook 2 jaar mee zou moeten gaan? En zeker als er erkend wordt dat het een bekend probleem blijkt te zijn? De The Phone House Hoofddorp kent geen service op dit vlak. Ik weet dat het bij andere providers mogelijk is om in bijzondere gevallen eerder te kunnen verlengen, en dan dus weer fatsoenlijk bereikbaar te zijn. Ik hoop van harte dat het bij jullie ook mogelijk is. Ik hoor graag van jullie. Vriendelijke groet, Jessica