syblina

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onverklaarbare hoge rekening

Goede dag,
AFGELOPEN WEEK  kreeg ik tot mijn groot schrik een sms van Vodafone dat mijn internet gebruik al boven de € 200 was.
Toen ik belde om te vragen hoe dat kwam, want ik gebruik alleen facebook, watsapp en google, werd aan mij verteld
dat het al 2 maanden grote bestanden werden of gedownload of gekeken op mijn mobiel WAT ABSOLUUT NIET ZO IS !!!
De medewerker aan de lijn lachte me bijna uit en deed geen moeite om me te helpen.....
Ik ben dus in paniek naar de winkel geweest waar iemand me eindelijk wou helpen met het zoeken van hoe en wat.
Wij hebben dus kunnen merken dat sinds januari heel veel KB werd gebruikt, bijvoorbeeld op 26-01-2012 : 286.292 KB
Toen ik vroeg hoe dat kon, zei de jongen dat het zeker door het downloaden van een film kwam, maar ik zou niet eens weten hoe het moet !!!!
Ik ben al bijna 10 jaar klant bij Vodafone en had eerder een prepaid. Toen ik een nieuwe mobiel wou kopen, werd het aan mij verteld dat ik
beter een abonnement met internet kon nemen, wat ik dus deed omdat het niet meer dan € 40 zou kosten.
NOG EENS IK GEBRUIK ALLEEN FACEBOOK, WATSAPP EN GOOGLE !!!
Ik weet niet wat aan de hand is maar het moet stoppen !!!!! Ik heb dus internet sowieso laten blokkeren.
Wat ik nu wil, is natuurlijk dat Vodafone geen € 313.78 van ons rekening opneemt voor iets dat ik niet doe.
Wilt u me aub helpen !!!!! Ik weet niet wat ik moet doen en huilen helpt niet om mijn situatie te verbeteren.
Kunt u aub bewijzen dat iemand mijn nummer ook gebruikt of zo ?
Het gaat nu al om € 500 voor 2 maanden, dat is mijn maand salaris.
De jongen van de winkel heeft mijn mobiel gekeken ( in Gouda ) en zei dat ik geen applicatie had die zoveel KB kon gebruiken.
Ik heb alleen de standard applicatie en die gebruik ik niet eens.
Smsen, fb, watsapp en af en toe google is alles wat ik wil en kan.
PLUS het verbruik van groot KB gebeurd soms in de nacht, rond 00.57 uur op 23-01-2013
Ik wacht op jullie hulp, neemt aub de tijd en de moeite om mij te helpen !!!!! Ik heb nu al zo spijt dat ik geen prepaid meer heb.
Met vriendelijke groet,

WEL HEB MIJN GELD VAN FEBRUARI TERUG LATEN STORTEN MAAR EN NU ????? 
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi syblina,

Ik kan me voorstellen dat je een beetje in paniek begint te raken. Vooral omdat je niet weet waar de hoge kosten vandaan komen. Het is voor mij niet mogelijk om dit via het Vodafone Forum voor je na te kijken. Ook andere forum-gebruikers kunnen je hier niet bij helpen.

Neem eens contact op via Facebook of Twitter. Als je het hele verhaal niet nog een keer wilt vertellen verwijs je gewoon naar deze post. Hopelijk kunnen mijn collega's iets voor je betekenen.

Laat je me weten hoe het is afgelopen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic