Inmiddels langer dan een maand geleden een telefonisch contract afgesloten bij Vodafone (verlenging). Na tijden niets te horen zelf gaan bellen, bleek de verkoopmedewerker mij een contract verkocht te hebben wat niet verkocht had mogen worden voor die prijs. Klantenservice medewerkers geven aan dat ik in mijn recht sta, telefonisch contract, er is een bandopname van. Via de klantenservice wel tien keer van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere malen is mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden, steeds geen reactie. Al weken zelf aan het rondbellen, steeds weer andere beloftes. Anderhalve week geleden eindelijk een klantenservice medewerker gesproken die zijn begrip uitte. Er zou contact opgenomen worden met mij door de afdeling after sales, die zouden alles rechtzetten en mij zelfs een extra tegemoetkoming doen voor alle ongemak! Wat denk je? Anderhalve week later en nog steeds niets gehoord. Van de week zelf maar weer eens een poging gedaan om te bellen, maar wederom werd hetzelfde verhaal opgehangen. U wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld mevrouw... Ik vraag me onderhand toch af of deze belofte door Vodafone ooit waargemaakt gaat worden. Ik vind dit in ieder geval geen manier om met trouwe klanten om te gaan!