Elmar1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen ziggo en vodafone

Beste,

 

Ik wil graag My vodafone en Mijn ziggo ontkoppelen. Omdat ik een nieuwe ziggo account heb gekregen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

 

Met vriendelijke groet,

 

Elmar

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10345Posts
  • 3233Oplossingen
  • 2440Likes

Hoi @Elmar1 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1206Posts
  • 336Oplossingen
  • 463Likes

Hi @Elmar1
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en je oude Mijn Ziggo account. De kortste klap is om je oude Mijn Ziggo account te verwijderen, zodat je je My Vodafone account vervolgens kunt uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo account. 

Om dit in orde te maken heb ik uiteraard wat aanvullende informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je deze informatie naar mij toesturen in een privéberichtje?

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Zie ik je berichtje snel tegemoet? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.