Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Hoe zet ik Class 0 / Flash SMS uit voor voicemails? Alleen-lezen Opgelost

Meermaals is dit probleem gemeld en Vodafone doet er niets aan. https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/hoe-zet-ik-class-0-flash-sms-uit-voor-voicemails-300984 Er is geen mogelijkheid om niet afgelu...

edumos door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Draadloos Opladen Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal Ik ben sinds kort bezitter van een IPhone 11prachtig ding, maar nu wil ik graag draadloos opladen, ik weet dat het kan ook mijn oude IPhone 8 kon dat al en die deed het ook, maar m`n ni...

Veiligheid - gebeld door gek nummer Alleen-lezen Opgelost

Wordt steeds gebeld door St. Antonius nummer 7826888487. Bij het Antonius ziekenhuis geinformeerd, is bij hun niet bekend. Zie altijd pas later dat er gebeld is, want bij dit nummer gaat het geluid no...

Alberta door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone heeft beste mobiel netwerk van Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Volgens een groot Europees onderzoek heeft Vodafone het beste mobiele netwerk van Nederland. Uit onderzoek van Umlaut, dat in het Duitse blad Connect Magazine is gepubliceerd, blijkt dat Vodafone het ...

Energieboy door Super Expert
  • 10559 Topics
  • 3279 Oplossingen
  • 2525 Likes

Xiaomi note 10 Alleen-lezen Opgelost

Weet er iemand wanneer de Xiaomi note 10 leverbaar wordt bij Vodafone? Klantenservice kan helaas niets zeggen.

5G valt steeds weg Alleen-lezen Opgelost

Nu dat vodafone 5G aanbied zag ik dit voor even bovenin ipv het 4G(+) icoontje. Nu heb ik gemerkt dat de 5G verbinding na gebruik weer terugspringt naar 4G(+) en ik handmatig weer 5G moet kiezen. Mijn...

Elmm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

problemen met opzeggen nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik ben vanaf 17 februari bezig om een abonnement af te sluiten met nummerbehoud. Helaas na velen keren proberen, heb ik besloten een nieuw nummer te nemen. Dit is in 1 keer gelukt. Nu wil...

Samsung GALAXY S10 Lite - Ziggo GO App Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone, Ik heb onlangs de S10 Lite gekocht met een Vodafone abonnement. Maar bij mij werkt ZIGGO GO niet op het toestel, hij blijft hangen op het Ziggo logo. Met Ziggo contact gehad, maar hen ze...

Sandor1 door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

NFC -Samsung Galaxy A50 Alleen-lezen Opgelost

Sinds februari ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy A50. Een mooi compact toestel waar je veel mee kunt. En in combinatie met een abonnement Vodafone ook nog eens te betalen. Tot eind maart nerge...

Slecht bereik Engeland Alleen-lezen Opgelost

Sinds kort ben ik Vodafone klant. en verblijf ik regelmatig in Engeland. het bereik in Engeland is volkomen waardeloos. en ik kan geen fatsoenlijk gesprek voeren, en moet soms wel tot 3 keer terugbell...

Aqario door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement - geen service Alleen-lezen Opgelost

Aantal dagen geleden is mijn nieuwe abonnement ingegaan , dus nieuw simkaart in gedaan. Maar nu heb ik al die tijd geen service gehad… hoe kan ik dit oplossen ?

Oplossing bestellen Vodafone Next (zakelijk) Alleen-lezen Opgelost

hoi Ik heb op 19 april 2020 een vodafone next uitgevoerd Ik ben een zakelijke klant. Vodafone next kan alleen na 4 maanden ik doe dit soms kort op elkaar. Na 19 april duurde het een paar dagen ik had ...

AAA door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

leverings adres wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn leverings adres wijzigen voor mijn bestelling met ordernummer ... Het adres waar het pakket geleverd moet worden is: ** Gegevens verwijderd door moderator ivm privacy**

First invoice Alleen-lezen Opgelost

Good afternoon, I still don’t understand why charging almost three times the amount of my monthly cost. I purchased Sim Only card in the beginning of April; 20GB data. I understand the cost for the 1s...

Oude facturen uit 2017 Alleen-lezen Opgelost

Ik zoek facturen uit 2017 maar kan die niet terugvinden in het overzicht

puk code Alleen-lezen Opgelost

PUK code Mijn telefoon heeft dual sim. Op een of andere manier doet hij het alleen als ik zowel de sim kaart van mijn man, als die van mij erin heb zitten. Niemand heeft dit probleem (ook professional...

Franssen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe verwijder je het Ziggo Go account op je oude smartphone? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe smartphone en wil nu het Ziggo Go account op mijn oude telefoon verwijderen. Lukt niet want ik krijg de boodschap "deze wijziging wordt niet toegestaan door uw beheerder". Iemand een...

Databundel gezamenlijke nummers is leeg Alleen-lezen Opgelost

hallo. op myvodafone account zie ik dat mijn databundel leeg is en dat terwijl ik voor 2 nummers gezamenlijk 160GB had. Hoe kan dat?

alfons65 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NFC simkaart Alleen-lezen Opgelost

NFC simkaart bestaat die nog ? en zo ja hoe kom ik er aan ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen