Hoi
psycon Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat gaat niet echt lekker om zo nieuwe klant te worden. Je hebt zeker last van de wet van Murphy want het is een opstapeling van problemen. Wel jammer want normaal gezien moet het natuurlijk gewoon goed gaan en is het heel vervelend dat je dan op zo'n moment op zondag Vodafone niet kan bereiken. Als er normaal gezien niets aan de hand was dan heb je ze ook niet echt nodig, gelukkig
😉Ik kan je alleen zeggen dat je vanaf vandaag weer contract kan opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of door een
chat te starten. Ze kunnen nu wel voor je kijken wat er een de hand is en helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen (dan zou ik voor de chat kiezen, maar dat is mijn ervaring). Wel knap dat Vodafone iemand de stoom uit de oren kan laten komen, maar dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling en zo ken ik Vodafone zelf niet.
Nu kan ik wel excuus maken voor Vodafone maar dat heeft geen zin want ik werk er niet, ben ook maar een klant. Hier op de Community kunnen we dan ook niets voor je doen omdat dit een klanten helpt klanten Community is. Het is wel goed dat je je verhaal hier schrijft, want dit zien de moderatoren ook en die kunnen dit probleem wel op de juiste afdeling achter laten en misschien gaan ze ooit nog eens besluiten om dan op zondag ook open te gaan. Wat je zegt, het is natuurlijk erg vreemd dat zo'n groot bedrijf niet 24/7 open is.
Maar goed, voor nu zou ik zeggen, bel de
klantenservice van Vodafone of ga een
chat met ze aan en vertel je verhaal. Zou wel heel jammer zijn als je je bestelling ging annuleren, denk dat het niet nodig is en dat ze je vandaag wel goed kunnen helpen.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen aub. En nogmaals, vind het erg vervelend voor je! Als ik je kon helpen deed ik het direct. Succes en laat nog even weten.