corine88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onterecht geld afschrijven voor een abonnement wat ik niet eens heb!

Op 19 december 2011 heb ik een eerste bestelling geplaatst van een iPhone 4 8gb. Hiervoor heb ik 49 euro voor het toestel moeten betalen. Op de site staat aangegeven dat er binnen 24 uur contact met me op zou worden genomen voor een levering. Na 3 dagen nog helemaal niets vernomen te hebben van vodafone ben ik zelf gaan bellen. De 24 uur waren namelijk allang voorbij. Er werd toen tegen mij gezegd dat alles goed was gegaan en ik die dag of de volgende dag nog gebeld zou worden. Na weer 3 dagen nog niets gehoord te hebben toch maar weer eens gebeld. Er bleek een probleem te zijn met het ordernummer. Het moest nu allemaal handmatig ingevoerd worden, maar zodra dat gedaan zou zijn zou het allemaal goed komen. 29 december heb ik weer gebeld. Toen werd er gezegd dat de order helaas geannuleerd moest worden. 10 dagen lang heb ik helemaal niets gehoord vanuit vodafone. Heb overal zelf achteraan moeten bellen. Ontzettend veel kosten gemaakt en dan wordt me doodleuk verteld dat de order geannuleerd moet worden. Die 49 euro die ik heb moeten aan betalen zijn ook nog steeds niet terug gestort op mijn rekening. Die middag van 29 december heb ik weer gebeld en toen heb ik telefonisch weer dezelfde bestelling geplaatst. Ik weet niet meer precies welke datum maar ik dacht 1 of 2 januari heb ik hier ook een klacht ingediend en toen kreeg ik als reactie vanuit vodafone dat er geen nieuwe order in het systeem stond. Die telefonische bestelling was dus blijkbaar ook niet gelukt. Heb toen ook via facebook contact gezocht. Heb contact gehad met Linda. Ik heb aan haar gevraagd of zij kon zien of er nog een order in stond en zij zei ook van niet. Heb toen gevraagd of ik dan langs kon gaan in de vodafone winkel en daar een abonnement kon afsluiten. Niet dat ik er dan alsnog 1 thuis zou krijgen. Nee ze kon me echt verzekeren dat er niets in het systeem stond en ik met een gerust hart naar de vodafone winkel kon gaan. Heb dit dus gedaan en toen een abonnement afgesloten. Onder het nummer 0629299xxx. Dit nummer heb ik nu in gebruik. Op 3 januari kreeg ik ineens een mailtje dat er een order was verwerkt en ik binnenkort mijn toestel thuis afgeleverd zou krijgen. Er bleek dus wel een order in te staan terwijl mij eerder door 2 personen was verteld dat dit niet het geval zou zijn. Heb contact gehad met degene die het bij me thuis zouden afleveren en uitgelegd dat er iets heel erg mis is gegaan bij vodafone en ze hem terug moeten sturen. Prima ik dacht er dus vanaf te zijn. Kijk ik op mijn rekening is er gewoon 49,19 euro vanaf geschreven. Ik naar de klantenservice gebeld. Zij zeggen dat ik 2 abonnementen op mijn naam staan. En dat die 49,19 euro van dat andere abonnement is. Dit is dus echt fout want ik heb die andere telefoon helemaal niet geaccepteerd die is nooit bij mij aan de deur gekomen. Ik heb er niet eens een telefoonnummer van. Hoe kan die dan geactiveerd zijn? Vodafone heeft gewoon zonder mijn toestemming geld van mijn rekening afgeschreven!!!
Gisteren weer een mail gehad dat er een order voor me klaar stond. Vodafone adviseerde mij om die te annuleren. Wat ik dus eigenlijk al een keer had gedaan maar Vodafone zei van niet.
Dus ik gebeld en wederom gezegt dat ze hem moeten annuleren. Zegt die mevrouw, maar dat is toch al een keer gebeurd?
Oftewel vodafone blijft gewoon proberen om mij nog een abonnement aan te smeren en mijn geld af te troggelen!!
Ze schrijven het ook gewoon alvast af van me rekening! Belachelijk!!!
Dus pas op met vodafone!!! Stelletje oplichters zijn het en ik vind dat iedereen heb moet weten!!!!!!!!!!!
4 Reacties 4
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Corine88,

Ten eerste wil ik je welkom heten op het forum.

Wat vervelend om te horen dat er een aantal zaken mis zijn gegaan met je bestelling.
Dit is eigenlijk een technisch forum waar dit niet in thuis hoort.
Toch zou ik graag je telefoon nummer via PM willen ontvangen zodat ik eens kan kijken wat ik voor je kan betekenen.


jeanine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi allemaal,
 
Bij mij is er ook zoiets gebeurt. Op 13 juli 2012 heb ik via de webwinkel van vodafone een mobiel besteld voor mijn zoon. Hij was niet bij de winkel te krijgen en aangezien hij 13 is wilde hij hem direct hebben. Dus besteld, via mijn creditcard a €129.99. Het zou een samung gio worden. Na een week kreeg ik te horen dat hij nog niet leverbaar was. Dus ik heb het toestel afbesteld, en zou mij geld terug krijgen.
Nu is het inmiddels februari en ik heb nog steeds geen geld bijgeschreven gekregen. Heb div.keren de helpdesk gebeld, wordt aldoor van het kastje naar de muur gestuurd, maar nog steeds mijn 130 euro kwijt. kreeg ook nog te horen dat ze een betalingsachterstand hadden, dus het zou er vast aankomen. Dit was september 2012. Niemand verteld mij waar ik bij vodafone moet zijn die zorgt dat ik mijn geld terug krijg.Dus vodafone, jullie zijn een stelletje oplichters. Als je dit bij 1000 mensen doet, heb je al 13000 euro in de pocket.
Ook reageren ze niet op mailtjes van de klantenservice. Walgelijk.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Jeanine,

Ik vind het erg vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt gekregen over het terug betalen van je betaalde en weer geannuleerde toestel De enige afdeling die je hier antwoord op kan geven is onze verkoopafdeling. Zij zijn bereikbaar op 0800-0560.

Suc6!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Geen verdere reactie, slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic