hoi allemaal,
Bij mij is er ook zoiets gebeurt. Op 13 juli 2012 heb ik via de webwinkel van vodafone een mobiel besteld voor mijn zoon. Hij was niet bij de winkel te krijgen en aangezien hij 13 is wilde hij hem direct hebben. Dus besteld, via mijn creditcard a €129.99. Het zou een samung gio worden. Na een week kreeg ik te horen dat hij nog niet leverbaar was. Dus ik heb het toestel afbesteld, en zou mij geld terug krijgen.
Nu is het inmiddels februari en ik heb nog steeds geen geld bijgeschreven gekregen. Heb div.keren de helpdesk gebeld, wordt aldoor van het kastje naar de muur gestuurd, maar nog steeds mijn 130 euro kwijt. kreeg ook nog te horen dat ze een betalingsachterstand hadden, dus het zou er vast aankomen. Dit was september 2012. Niemand verteld mij waar ik bij vodafone moet zijn die zorgt dat ik mijn geld terug krijg.Dus vodafone, jullie zijn een stelletje oplichters. Als je dit bij 1000 mensen doet, heb je al 13000 euro in de pocket.
Ook reageren ze niet op mailtjes van de klantenservice. Walgelijk.