Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gratis €5,- Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik heb een nieuwe bb 9300 aangeschaft.Toen zag ik in het boekje dat erbij zat dat ik na registratie op www.vodafone.nl/welkombijprepaid en een eerste opwaardering binnen 2 maanden, €5,- ...

Indoor-melding Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort heb ik een Samsung Gio.Als ik in het lokale ziekenhuis ben met gratis internet en ik loop door het ziekenhuis krijg ik regelmatig een melding van Vodafone:indoor + de lokale tijd.Betekent d...

Winkelvoorraad Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gebeld met de vodafone infolijn.Ik ben namelijk opzoek naar de iphone 4 8gb. Op internet bestellen duurt erg lang dus ik wilde kijken bij welke winkel deze nog wel op voorraad ligt.Ik heb gebel...

Android Apps Alleen-lezen Opgelost

Er zijn nog mensen die niet weten wat apps zijn en wat het nou precies inhoudt.Heel simpel gezegd zijn het applicaties die het gebruik van je toestel functioneler, leuker, efficienter maken. De apps d...

Geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal Ik had een vraagje, ik heb vandaag mijn abonnement verlengd (die pas 31 januari 2012 is verlopen) en sindsdien heb ik geen verbinding meer met me telefoon. Ik kan wel bellen en smsen maar...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen