Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,400Oplossingen
  • 1,896Discussies
  • 85.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Hierbij heb ik vraag betreft inloggen via my.vodafone.nl : wat bij mij en en mijn vrouw met regelmaat niet luktook al voer je goede nummer + wachtwoordt in dannog krijgen we melding numm...

Opwaarderen doet niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Morgen gaat mijn web+sms blox verder, die van €14,50 per maand, alleen nu heb ik niet genoeg beltegoed!Ik wil opwaarderen alleen daar staat dat er een technische fout is!Nu kan ik dus niet opwa...

Galaxy S2 Kopen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben van plan bij Vodafone een Galaxy S2 te kopen in combinatie met een Bel+Sms+Web 150 2 jaar abbonement, ik heb ook nog een BlackBerry abbonement lopen , ik wil absoluut niet meer verder me...

SMS BloX Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ! Ik had vandaag een berichtje binnen gekregen dat me sms blox op was, nu heb ik opnieuw 10 euro opgewaardeerd, en wil ik sms blox uitzetten maar dan zegt hij met uw tarief kan dat niet vraag naar...

Beltegoed Alleen-lezen Opgelost

Op 20 februari wordt mijn T-Mobile nummer naar Vodafone prepaid geporteerd. En mijn vraag is; wat gebeurt er met mijn VF beltegoed tijdens cq na het porteren? Alvast bedankt! Gr.

niet bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal, ben sinds gisteren overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. nu bemerk ik dat ik voor somige mensen die bellen via mijn oude provider niet bereikbaar ben (waaronder mijn vrouw wel lekker...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen