katja

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS BloX

Hoi !

Ik had vandaag een berichtje binnen gekregen dat me sms blox op was, nu heb ik opnieuw 10 euro opgewaardeerd, en wil ik sms blox uitzetten maar dan zegt hij met uw tarief kan dat niet vraag naar de adviseur, dat was vorige maand ook al en het irriteert me nogal dat het me zelf niet wilt lukken..

als ik dit met web blox doe krijg ik gelijik een smsje dat na 12 me blox vervalt,
waarom lukt dit niet met zorgeloos sms?

Danku !
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
katja schreef:
Hoi !

Ik had vandaag een berichtje binnen gekregen dat me sms blox op was, nu heb ik opnieuw 10 euro opgewaardeerd, en wil ik sms blox uitzetten maar dan zegt hij met uw tarief kan dat niet vraag naar de adviseur, dat was vorige maand ook al en het irriteert me nogal dat het me zelf niet wilt lukken..

als ik dit met web blox doe krijg ik gelijik een smsje dat na 12 me blox vervalt,
waarom lukt dit niet met zorgeloos sms?

Danku !
Waren je 1000 smsjes op, of was de periode verlopen? Dat maakt nogal verschil namelijk.

Als de 1000 SMSjes op zijn VOORDAT de maand om is, moet je toch echt wachten tot de maand voorbij is, daarna kan je ze gewoon weer aanzetten.
katja
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja ze zijn op voor de verval datum, maar vorige maand was dat ook en toen ben ik naar de phone house winkel gegaan daar hebben ze een adviseur gebelt, en die heeft het toen terplekke voor mij opgelost, maar nu gebeurt precies hetzelfde, waarom is het wel zo als je web uit naar 4000 smst dat het dan wel gelijk stopt na 12 uur en zorgenloos sms niet ?
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Bericht verplaatst en onderwerp aangepast.

Hey katja,

Welkom op het forum.

Je zult hiervoor even de klantenservice moeten bellen.
Deze kunnen daarvoor zorgen.
Je geeft al aan dat de winkel dat ook gedaan had voor je.
Ik kan je helaas niet uitleggen waarom het bij de ene BloX wel lukt en bij de andere niet.

Graag in het vervolg dit ook in het juiste board zetten.

Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Geen verdere reacties, slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic