Hoi
fornix Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat dit zo is gegaan en zeker als je er niet om gevraagd hebt. Wel heel goed dat je je hebt uitgeschreven via PayInfo en dat je het inmiddels hebt laten weten aan de Klantenservice van Vodafone. Lees ook dat je inmiddels een case hebt aangemaakt, je hoeft dit dan ook niet nog eens te doen, en laten we hopen dat hier een positief bericht uit komt. Deze afdeling moet natuurlijk wel even goed kijken hoe of wat en dat zal de tijd ook zijn waarom ze niet zo snel kunnen reageren.
Laten we hopen dat je een positief bericht terug krijgt van Vodafone en dat het dan is verholpen. Uiteraard blijft het altijd vervelend als het je overkomt en helemaal als je er ook nog achter aan moet. Maar nu is het even wachten op Vodafone.
Voor nu in ieder geval wel een hele fijne dag gewenst.
Zie graag je bericht hier op terug, als je iets hebt vernomen van Vodafone
😉