Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,517Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Omzetten Alleen-lezen Onopgelost

Kunnen wij een zakelijk abb. omzetten met ons gezin naar een Red Together?

voordeel van 4 maanden eerder verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van 4 maanden 'eerder' mogen verlengen, terwijl het abonnement pas ingaat op het moment dat je contract afloopt. Dan heeft die verlenging 4 maanden eerder ...

Heidy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activate simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Tried twice and get no response from the automated activation system....! endless typing of the numbers, but then o email and no cnnection, no message, etc. I've had this problem for five days and don...

Vraag met betrekking tot een bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuw mobiel Abonnement afgesloten bij de Vodafone winkel in Groningen en hoewel ik wel netjes mijn contract per E-mail heb gekregen. Heb ik verder nog geen bestel bevestiging en ik kan mij...

Daze01 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongevraagd een content abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg een sms bericht met een link en de mededeling dat ik een abbonement hebt van 5,- per week. Heb hier niet opgeklikt wel afgemeld/blokkade van diensten derden. Wel is er 15,- extra ingehouden!H...

Niet gebeld of ge-sms't kunnen worden door Simyo nummers Alleen-lezen Onopgelost

Ja de titel zegt het eigenlijk al. Ik heb sinds 3 maanden geleden ongeveer geen contact meer met mensen meer kunnen krijgen.

Mu5e door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Waar vind ik het telefoonnummer van de Garant verzekering? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn Galaxy s8 laaten vallen. En nu zit mijn aan/uit knop vast door dat er een randje is ontstaan boven de knop. Ik heb zelf al geïnformeerd hier over bij Vodafone zelf, en die hebben gezecht d...

Lollas door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Papieren rekening stopzetten Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,ik ontvang elke maand een papieren factuur thuis maar die hoef ik niet. Hoe kan ik dit opzeggen?

Wanneer komt de esim? Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer komt de esim beschikbaar in Nederland? Snap dat providers hier geen groot voorstander van zijn maar als gebruiker en klant heb ik hier grote behoefte aan aan zeker met de komst van de nieuwe i...

Cheese door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Kan ik nu (eindelijk) mijn dubbele data krijgen? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 maart 2018 ben ik al bezig om dubbele data te krijgen en tot op heden is dat nog steeds niet gelukt. Zowel in de winkel (terwijl ik info in ging winnen) en aan de telefoon (bij het afsluiten) ...

Linda     000 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw als klant, maar geen service/netwerk Alleen-lezen Opgelost

Heb nog steeds geen service ben net nieuw bij jullie ben overgestapt van t mobile naar jullie ben benieuwd of dit opgelost kan wordengr Stefan (nieuwe klant)

Svhaaren door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Doneren MB's Alleen-lezen Opgelost

Bij seniorweb las ik dat ik mb's die ik overheb kan doneren aan goed doel. Hoe werkt dat? Maar dat goede doel zijn vast niet mijn kleindochters 

Simkaart activeren bij nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

ik kom van tmobile en vandaag 18 september gaat mijn abonnement in bij VodafoneGisteravond mijn simkaart vervangen maar krijg geen sms om deze te activeren

Status bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik wil de status van mijn bestelling weten maar als ik deze opvraag geeft de pc aan dat mijn email niet klopt! Deze is wel degelijk goed ingevuld

Jacq76 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone nummerherkenning werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Mijn nummerherkenning werkt niet van mijn iPhone. Als ik hem via instellingen wil aanschuiven, geeft hij al aan dat hij aanstaat, maar ik kan hem niet schuiven. Iemand een oplossing? Heb Mn Sim er al ...

Destinyy door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Bereik bellen gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Ik zit op vakantiepark resort Arcen Limburg tegen de Duitse grens aan en kan niet bellen en gebeld worden ik heb dan al de Duitse provider O2 dat is toch vreemd terwijl ik nog in Nederland ben dus moe...

sonnegek door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iWatch E-Sim introductie in Nederland. Alleen-lezen Onopgelost

Ook voor mij hangt de aanschaf van een iWatch 4 af van de E-Sim (wil hem zonder telefoon volledig kunnen gebruiken).Maar met schaamrood op de kaken krijg ik in de Media mee dat Vodafone in Nederland n...

GerdeMan door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 17 Likes

iwatch4 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ondersteunt Vodafone 4G in de serie 4 van de applewatch

Josnnes door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer ondersteuning 4G voor de Apple Watch? Alleen-lezen Opgelost

Wanneer begint Vodafone met de ondersteuning 4G voor de Apple Watch 3 LTE (4G) en de nieuwe Apple Watch 4? Ik zag dat in andere Europese landen Vodafone wel ondersteuning biedt. Waarom blijft Nederlan...

jvdamme door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

eSim voor Apple Watch 4 Alleen-lezen Onopgelost

Apple kondigt de nieuwe Watch series 4 GPS + Cellular aan en wederom staat Vodafone Nederland niet op het lijstje van telecom providers die Cellular ondersteunen. Terwijl Vodafone in Duitsland, Engela...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen