Hoi
Idioot1234 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heel erg vervelend, dat is het zeker. Er zijn jammer genoeg meerdere mensen die hier last van hebben en niet alleen bij Vodafone maar ook bij andere providers heerst dit probleem. Wat je schrijft kan ik me ook helemaal in vinden, het is en blijft vreemd dat dit soort dingen zomaar kunnen gebeuren. Echter, soms gebeurd het zonder dat de klant dit door heeft en zit er in een app of een banner of zelfs in een email iets verstopt waardoor dit soort bedrijven je zonder toestemming aanmelden. Hier kan Vodafone ook niets aan doen en ik verwacht, zeker na zoveel klachten hierover, dat Vodafone daar wel mee aan de slag is om dit op te lossen of aan te passen.
Er zijn op deze Community al heel veel mensen die dit hebben gehad en er zijn ook al veel topics over die antwoord geven, nou ja... mensen die elkaar helpen, wat te doen en hoe eventueel te voorkomen. Wil je die misschien eens lezen en wie weet kunnen we met z'n alle ons sterkt gaan maken dat Vodafone dit misschien kan stoppen.
Kijk even op de community onder deze topics, daar zie je soortgelijke gevallen over betaal smsjes.
1)
https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/health-academy-2959162)
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/health-academy-296093Is een kleine greep uit de Community. Je kan zelf ook bij ZOEKEN invoeren: SPAM/Phising, dan kom je ook veel topics tegen met deze info.