Wim Riemersma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten databundels

Dit jaar was ik in Montenegro en daar kocht ik een 200GB prepaid SIM datakaart met 10 dagen geldigheid voor 9,95 Euro. 5ct per GB dus.
Waarom is data in Nederland (en rest EU) zo exhorbitant duur? 20 Euro voor 5GB wanneer ik door mijn limiet heen ben. 4 Euro per GB. Dat is 80x zoveel.
Stel eens dat ik voor een glas cola op een terras 80x meer moet betalen dan bij een ander (dus 200 Euro per glas!) .....
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Wim Riemersma
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit zijn eindeloze discussies die je nooit wint. Of je er nu tevreden over bent of niet.
Waarom is in Parijs een cola binnen aan de bar maar 2,00 euro en als ik deze op het terras bestel (in deze zelfde bar) dan kost hetzelfde glas me 2,75 euro? Of waarom zijn mijn boodschappen in Nederland duurder dan in Duitsland of mijn benzine? En de paracetamol is in België heel erg duur terwijl ze in Nederland bijna niets kosten.

Zoals ik al zeg, dit is een eindeloze discussie, iets voor tijdens een verjaardag.
Waarschijnlijk heeft het allemaal met belastingen te maken en/of andere zaken die wij niet weten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic