Vandaag een tijdje bezig geweest om eindelijk mijn apple watch 8 4g te voorzien van de zo gewenste connectiviteit.
Helaas zonder succes:
Echter, mijn nummer is (net als 3 andere nummers in mijn red together abbo) gewoon juist gekoppeld.
Een tijd via de chat meerdere keren doorgezet naar iemand anders, waar ik kon merken dat men nog niet echt was ingespeeld om dit topic (want elke keer dezelfde 'obvious vragen' die eigenlijk al beantwoord waren in mijn vraagstelling maargoed).
Dit om uiteindelijk uit te komen op 'ga maar naar een vodafone winkel'.
Is er iemand vanuit de community die mij verder kan helpen?
Alvast bedankt!
Dennis
Opgelost! Ga naar oplossing.
17.2 is een beta versie. Dat is vermoedelijk je probleem.
Heb geen 17.2 maar had bij het 1000 proberen soms ook dat deze knop was uitgeschakeld. Wat dan werkte was de instellingen app even ‘hard te sluiten’ en daarna opnieuw te openen.
Bij mij is het inmiddels gelukt.
ik zat op 17.2 nu alles terug gezet naar 17.1 (clean install) en het werkte direct.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.