Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,238Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ik heb geen 5G op mijn S20plus Alleen-lezen Opgelost

Volgens mijn abonement zou ik wel 5g moeten hebben. Heb alles al geprobeerd maar werkt niet.

Ronniew door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik ben verhuisd naar een adres met ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een mail gekregen dat mijn korting vervalt omdat ik verhuisd ben, echter heeft mijn nieuwe adres ook Ziggo.ik heb vandaag mijn adres aangepast, wordt de korting dan weer automatisch toegepast? ...

Darlison door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe bundel Alleen-lezen Opgelost

 ineuwe simkaart geplaatst, maar geen intrrnet verbinding .

put door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

doneren Alleen-lezen Opgelost

wat is dat voor een gekut dat ik de hele avond geen verbinding kan maken met Vodafone? Juist de laatste avond!!@

SaS66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netsmart SMS dienstkosten Alleen-lezen Opgelost

Er worden van mijn zakelijke telefoon Netsmart kosten afgeschreven die ik nooit geaccordeerd heb. Mijn zakelijke nummer is 06*****. kunnen jullie dat nakijken?

Slechte wifi verbinding bij het bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in huis een slechte ontvangst en heb daarom wifi bellen in geschakeld maar dan valt de verbinding bij ieder telefoongesprek wel een paar keer weg. Ik heb volop wifi signaal dus daar ligt het vo...

Peter h door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Aankopen bij derden via vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag Netflix activeren maar dat lukt niet. 

Maejolein door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling heeft status geannexeerd - wat kan ik doen? Alleen-lezen Opgelost

GoedenavondIk heb net een een Samsung Note 20 ultra bestelt. Maar wat ik niet snap is dat op mijn status geannexeerd staat terwijl ik dat niet heb gedaan.Dus kunt u mij even uitleggen wat er mis is ge...

nieuw abonnement ziggo Alleen-lezen Opgelost

  

diderik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe lang duurt een levering bij Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Hoelang duurt het voordat een toestel van het hoofdbureau bij een filiaal aankomt?

Yewel15 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur Alleen-lezen Opgelost

….

John1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aanpassen incassodatum Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik zou mijn incasso datum graag willen aanpassen naar de 25e of 26e van de maand. Is dat mogelijk? bvd, Sharon

sharonx_ door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

netwerk verbinding weg, storing? Alleen-lezen Opgelost

Sinds vanmiddag heb ik geen dekking meer met mijn toestel op het Vodafone netwerk. Ik ben nu niet thuis maar in Exloo.Ik heb de telefoon al een paar keer opnieuw opgestart, de simkaart opnieuw geplaat...

Mijn nieuwe abonnement is nog niet ingegaan. Alleen-lezen Opgelost

Vandaag zou mijn nieuwe abonnement ingaan bij Vodafone. Ik heb een Welkomsbericht ontvangen op mijn oude telefoon/met T-mobileprovider. Echter op mijn nieuwe telefoon nog geen aansluiting op het netwe...

bakero66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe vraag ik een Sim-kaart aan? Alleen-lezen Opgelost

Zit met probleem mijn neefje heb met mijn telefoon zitten spelen en op een of andere manier mijn simkaart kunnen verwijderen uit mijn fone en erop zitten kauwen en deze werkt niet meer kan ik een nieu...

booked my number Alleen-lezen Opgelost

 

Mazen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

groep data Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement veranderd zodat mijn kinderen ook internet op hebben.Heb simkaarten ontvangen maar nog geen data erbij staan om te delen hoe kan dat

abonnement start niet Alleen-lezen Opgelost

ik heb volgens mijn (nieuwe) contract sinds 14 augustus een nieuw abonnement van 20gb, maar het is nu al bijna oktober en dit abonnement is nog steeds niet van start gegaan. Hoe zit dit? Wanneer gaat ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen