Vandaag een tijdje bezig geweest om eindelijk mijn apple watch 8 4g te voorzien van de zo gewenste connectiviteit.
Helaas zonder succes:
Echter, mijn nummer is (net als 3 andere nummers in mijn red together abbo) gewoon juist gekoppeld.
Een tijd via de chat meerdere keren doorgezet naar iemand anders, waar ik kon merken dat men nog niet echt was ingespeeld om dit topic (want elke keer dezelfde 'obvious vragen' die eigenlijk al beantwoord waren in mijn vraagstelling maargoed).
Dit om uiteindelijk uit te komen op 'ga maar naar een vodafone winkel'.
Is er iemand vanuit de community die mij verder kan helpen?
Alvast bedankt!
Dennis
Opgelost! Ga naar oplossing.
Update, ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen door het volgende te doen:
* Toegang tot alle abonnementen verplaatst naar het account van mijn vrouw.
* Nummer van mijn eigen account begon met 316, de 31 er vanaf gehaald zodat het nummer begint met 06. Deze wijziging sloeg hij wel op.
* De toegang tot mijn eigen nummer weg gehaald bij het account van mijn vrouw
* Hierop werd het nummer automatisch aan mijn eigen account toegewezen
* Vervolgens via de watch app alle stappen doorgelopen, en nu werkt het!
De truc voor zover ik kan zien is dus om het eerste account in het lijstje van gebruikers toegang te geven tot je nummer, althans dat deed 't m voor mij.
Hi @deedeejee, goedemorgen!
Ik heb hier meerdere meldingen over voorbij zien komen. Indien je géén hoofdgebruiker/contractant bent of juiste rechten hebt binnen het klantnummer, dan kun je OneNumber niet zelfstandig bestellen (bijv. dochter bij vader op klantnummer óf een groepslid binnen Red Together).
Via de Watch App van de eindgebruiker (zonder rechten) kan de aanvraag gestart worden, maar dienen de My Vodafone account gegevens van de hoofdgebruiker/contractant gebruikt te worden om OneNumber te kunnen bestellen.
Je gaf al aan dat het bij jou om een Red Together abonnement gaat. Wil je het met deze informatie eens opnieuw proberen om aan te vragen? Lukt het niet, dan hoor ik het graag. Zet dan in je profiel onder ‘Persoonlijke Informatie’ het klantnummer en betreffende mobiele nummer waarvoor je het wilt aanvragen. Dan kunnen we daar verder op inzoomen.
Hi Cecilia,
Dank voor je reactie.
Ik ben contractant, en hoofdgebruiker. Contractant ben ik altijd al geweest, was ook gekoppeld aan mijn email adres etc, maar hoofdgebruiker ben ik pas sinds een paar maanden; dit was eerst een ander nummer van mijn zoon, die inmiddels een eigen los abonnement heeft.
@deedeejee Check! Ik heb vanochtend een ticket laten loggen aangezien ik hier ook 3 andere voorbeelden van had. Graag zet ik je informatie door als je dat goed vindt. Zou je hiervoor de gevraagde gegevens in je Community profiel willen vermelden?
Goede middag. Ik probeer al uren om onenumber geactiveerd te krijgen. Steeds weer in app de melding dat er geen nummer gekoppeld is aan m’n account? Vele helpdesk medewerkers gehad met allerlei knip plak antwoorden maar niemand die mij kan vertellen waarom er geen nummer aan mijn account gekoppeld zou staan ?
Hier exact het zelfde probleem als @deedeejee en @Toine2home
Ik ook
Heb de gegevens in mijn profiel gezet!
Ik heb ook alles op mijn profiel toegevoegd. Het lukt me nog steeds niet met de apple watch
pls help
Als ik nu probeer om een mobiel netwerk te configureren in de apple watch app, krijg ik trouwens niet eens meer de mogelijkheid om in te loggen bij mijn vodafone, maar een foutmelding - zie screenshot in de bijlage
Hi!
Gisteren heb ik enkele voorbeelden doorgezet wat betreft de foutmelding '06-nummer niet gevonden'. De terugkoppeling wil ik hier even delen.
Uit de voorbeelden die zijn onderzocht is gebleken dat het grotendeels ligt aan de My Vodafone (gebruiker/rechten) instellingen. In deze voorbeelden werd gebruik gemaakt van een My Vodafone account dat niet de rechten heeft om bij het specifieke nummer OneNumber te bestellen. Het is dus van belang dat het My Vodafone account de rechten heeft om dit specifieke 06-nummer te beheren. Je kunt dit zelf controleren via My Vodafone > Profiel > Ga naar gebruikers. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer.
In dit overzicht staan er 2 gebruikers met hetzelfde emailadres in. De eerste met mijn voorletter en achternaam, zonder toegang tot abonnementen.
Het 2e met hetzelfde email adres met mijn volledige naam, wel met toegang tot abonnementen en facturen.
De eerste kan ik niet verwijderen, als ik probeer om dit dubbele account toegang te geven tot mijn abonnement krijg ik de melding dat de wijzigingen verwerkt zijn, alleen lijkt hij dit niet op te slaan.
Denk dus dat er iemand van Vodafone moet ingrijpen om dit voor elkaar te krijgen.
In mijn persoonlijke informatie heb ik meer details vermeld over deze gebruikers
Ook heb ik geprobeerd met het vodafone account van mijn vrouw in te loggen, maar ook hier dezelfde melding "Geen 06-nummer gevonden"
Update, ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen door het volgende te doen:
* Toegang tot alle abonnementen verplaatst naar het account van mijn vrouw.
* Nummer van mijn eigen account begon met 316, de 31 er vanaf gehaald zodat het nummer begint met 06. Deze wijziging sloeg hij wel op.
* De toegang tot mijn eigen nummer weg gehaald bij het account van mijn vrouw
* Hierop werd het nummer automatisch aan mijn eigen account toegewezen
* Vervolgens via de watch app alle stappen doorgelopen, en nu werkt het!
De truc voor zover ik kan zien is dus om het eerste account in het lijstje van gebruikers toegang te geven tot je nummer, althans dat deed 't m voor mij.
Ik heb net dik uur geworsteld met de Vodafone helpdesk.
Heer heeft mijn mail aangepast en zou met 20 min werkend zijn. De andere gebruiker zou er dan af zijn.
‘helaas.
‘weer iemand aan de lijn van de helpdesk
dame heeft geen werkende pc schijnbaar. Lang verhaal en uiteindelijk wordt lijn zonder melding verbroken.
‘en weer bellen
dame aan de lijn die kalm en met ideeen komt.
‘we verwijderen mijn account en alle gegevens en zij maakt een nieuw account aan met juiste info.
na opnieuw inloggen geen resultaat. Alles blijft bestaan.
nu een Case aangemaakt om hierin te duiken. Dat gaat wel wat dagen duren.
‘ik heb ondertussen echt m’n geduld wel verbruikt met alle lulkoek die iedereen uitkraamt.
Is er nu niet iemand die mij kan vertellen waarom het steeds misgaat? Welk vinkje staat er uit in de mainframe bij Vodafone ?
Wat mij tevens opviel is het feit dat na alle stappen op je Watch app en melding dat er geen 06 nummer is gevonden je ook niet verder kunt als je de rode balk “ga naar mijn Vodafone” ook geen doorlink verschijnt?
Hi Toine2home,
Goed te horen dat je het aan de praat hebt.
Ik probeer je stappen te volgen maar geloof dat ik niet het zelfde krijg te zien.
Gebruike je de website of de mobile app?
"bij profiel, klik op gebruikers.
Heb je er meerdere staan, begin onderaan en schakel de vinkjes uit, dan bevestigen/opslaan"
Ik heb hier meerdere staan maar ik zie geen vinkjes om uit te zetten.
Ik hoor graag
Hi.
ik log in met iPad via Chrome, daar naar MyVodafone.
als ik daar heb ingelogd zie ik rechts boven mijn naam.
‘als je daar op klikt kun je je inlog kiezen, ik heb ook ziggo dus ik zie daar my Vodafone en mijn ziggo staan.
‘klik op myvodafone.
‘dan kom je in de Vodafone omgeving. Bij profiel kom je bij verschillende keuzes. Kies daar scrollend naar beneden “toegang geven en beheren.” Ga naar gebruikers.
‘als je daar op klikt krijg je te zien wie er allemaal op je account staan gemeld.
daar hoort 1 gebruiker te staan, als je er meerdere hebt staan ze onder elkaar. Bij elke gebruiker staan vinkjes bij mobiel abonnement en/of facturen.
begin bij onderste en klik op de vinkjes en zet ze uit. Sla deze verandering op! Blijf controleren zodat je uiteindelijk beide vinkjes op je bovenste gebruiker hebt staan.
bij mij was het nadat ik de vinkjes had verwijderd en opgeslagen dan verdween die gebruiker. Uiteindelijk stond er nog maar 1 gebruiker en waren daar de beide vinkjes aangezet. Nogmaals alles opslaan en afsluiten.
‘daarna Watch refresh swipen. En gaan.
Helaas werkt het bij mij niet.
Ik heb een Red Together abonnement. Ik zie wel meerdere gebruikers met vinkjes er achter, echter slaat hij de warde niet op als ik de vinkjes bij de andere gebruikers op nee zet.
Begin bij de onderste. Zet bij 1 gebruiker per keer de vinkjes uit.
Zelfde probleem hier 😫, veranderingen worden niet opgeslagen. Ongeacht wat ik als eerste uitzet en bewaar
Ik ben benieuwd, zijn er mensen met IOS 17.2 die het aan de praat hebben gekregen?
Ik kom niet verder dan dit scherm:
'"vf nl ondersteunt de Apple Watch op dit moment niet. Ga naar https://www.apple.com/watch/cellular/
voor meer informatie over mobiele Apple Watch-abonnementen."
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.