LinseyvH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Goedemorgen, ik probeer al een tijdje OneNumber te activeren, maar ik krijg de mededeling dat mijn 06-nummer niet is gekoppeld.  Deze is wel daadwerkelijk gekoppeld. Hoe kan ik nu OneNumber activeren? 
Groeten, Linsey 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@LinseyvH Ik ben even met je mee gaan kijken en zie 2 profielen onder je account staan. Het ene profiel heeft toegang tot het abonnement en het andere profiel tot de facturen. Ik heb dit nu samengevoegd. Wil je jouw toestel en Watch eens opnieuw opstarten? Je zou de aanvraag nu wel zonder problemen moeten kunnen doorlopen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @LinseyvH 

Leuk dat je OneNumber wilt gebruiken! We helpen je graag op weg. Sinds de start met OneNumber hebben meerdere klanten deze melding gekregen.

 

Uit de voorbeelden die zijn onderzocht is gebleken dat het grotendeels ligt aan de My Vodafone (gebruiker/rechten) instellingen. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer. Ik zie dat er bij jou klantnummer ook 2 gebruikers geregistreerd staan. Check eventueel ook dit topic met tips hierover. 

LinseyvH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Rikst, dank je voor je reactie. Maar helaas zie ik maar 1 account staan en dat is die van mijzelf. Het topic heeft mij ook niet verder geholpen, want wat daar beschreven staat zie ik niet, zoals bijv. de vinkjes. Wat nu te doen zodat het wel geactiveerd kan worden? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@LinseyvH Ik ben even met je mee gaan kijken en zie 2 profielen onder je account staan. Het ene profiel heeft toegang tot het abonnement en het andere profiel tot de facturen. Ik heb dit nu samengevoegd. Wil je jouw toestel en Watch eens opnieuw opstarten? Je zou de aanvraag nu wel zonder problemen moeten kunnen doorlopen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic