Ik heb alles geupdate en gerestart en gereset maar de Watch app geeft nog steeds aan dat vf nl geen Apple Watch ondersteund. Iemand inmiddels een oplossing want ik zie dat ik niet de enige ben.
Hi @jeroenlaven90, goedemorgen en welkom hier!
Even een korte dubbelcheck! Beschikt jouw toestel over iOs 17.1 en watchOS 10.1? Zo ja, heb je na het bijwerken van de software zowel de Watch als je toestel opnieuw opgestart en is de Watch binnen de EU aangeschaft? 🙂 Ik hoor het graag van je! Dan zet ik het intern door.
Ik heb exact het zelfde probleem. Waar kan ik mijn gegevens naar toe sturen?
groetjes
Voor mij ook nog steeds niet mogelijk om op Configureer mobiel netwerk te klikken. Daaronder staat nog steeds "Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.".
iPhone 14 Pro en Apple Watch ultra al meerdere keren gereboot. Beide zijn ook up to date. Mijn abonnement maakt deel uit van een Red Together abonnement, levert dit misschien problemen op?
Bij mij het zelfde. alles geüpdatet, gereboot en juiste abonnement.
Hi Cecilia,
Hoe kan ik een PM sturen met mijn gegevens ?
fijne dag.
Ook hier het zelfde probleem. Ge-update naar 17.2 en 10.2, opnieuw opgestart… maar nog steeds de melding dat de service bij Vodafone nl niet beschikbaar is.
Hi @Cecilia die vraag heb ik ook. Kan je hier aan de achterkant naar kijken? Dank!
All, ik verwijs jullie graag door naar het centrale topic over dit onderwerp. Daarin vind je de meest voorkomende meldingen die we nu tegenkomen en een uitleg hoe je melding bij ons kunt maken. Op die manier kunnen we de informatie goed doorzetten naar de collega's die de meldingen onderzoeken.
Been there done that werkt niet . Ik heb nu 2-4 kostbare uren besteed telefonisch met medewerkers van VF die mij verwijzen naar het forum om mijn gegevens achter te laten zodat het achter de schermen opgelost kan worden.
dus niet blijkbaar. 🗄️ 🧱 (muur)
Hi @Tjentszu Je hebt er al veel tijd ingestoken inderdaad. Heb je een privebericht gestuurd aan Cecilia? Dan mag je er vanuit gaan dat we de gegevens doorzetten. Dat biedt niet direct een oplossing, dat snap ik, maar we zijn daar zeker wel mee bezig!
Het lukt mij niet om een PB te sturen. Hoe doe ik dat ? Klinkt erg Newb. I know. Ben ik ook maar dit is een soort last resort . Kom liever niet op fora.
@Tjentszu Je kunt een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, via de envelop rechtsboven. Daar kun je een bericht opstellen en de gewenste ontvanger te selecteren.
Ik ga het proberen. Thank you! 😊
Ik heb zelfde probleem hier hoe kan ik die oplossen?
Bij mij werkt het ook niet, krijg ook mijn instellingen van de vodafoon account niet aangepast.
Zelfde probleem, al oplossing?
Iphone 15 mac pro, wacht titanium via jullie!
wordt geen netwerk weergegeven!
Voor mij ook nog steeds niet mogelijk om op Configureer mobiel netwerk te klikken. Daaronder staat nog steeds "Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.".
Kan ik privé bericht sturen?
Zoja waar?
Red
Iphone 15 Pro Max 17.1
Watch Ultra 2 17.1
Yes. Apple Watch Ultra gekocht bij bol.com. Alles nu meerdere malen aan en uit gezet en op de laatste niet beta versie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.