Beste Vodafone,
Al een paar jaar klant van Vodafone en heb nu een probleem dat mijn telefoon defect is!
Ik heb in augustus(waarschijnlijk veel te vroeg) mijn sim only abonnement verlengt en die gaat pas 13 november in zonder telefoon. Helaas is de telefoon stuk gegaan en heb ik een nieuwe nodig.
Nu, nadat ik contact heb gehad met jullie collega’s van bestellingen/klantenservice is het niet mogelijk om contract aan te passen en om te zetten naar één met telefoon!! Ik vind dit echt niet gepast voor een goede klant van jullie en ik ben dan ook enorm teleurgesteld.
Wij hebben de volgende diensten van jullie:
- 2x abonnement van Hollands Nieuwe
- 2x abonnement van Vodafone
- En uitgebreid Ziggo abonnement.
Ik hoop dan ook op een coulance anders ga ik er echt over nadenken om geen diensten meer te nemen van vodafone/hollandsnieuwe en ziggo!!
Ik hoop dat via community wel iets geforceerd kan worden.
Mvg