denise1968

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

One Param Exception Windows 7

Hallo,

Ik ben al dagen bezig om mobile connect te installeren op mijn nieuwe netbook onder windows 7 en het is een drama. Ondertussen begin ik radeloos te worden want ik kom er niet uit. Hieronder staat de one param exception foutmelding. Als ik mijn mobile connect onder windows xp inzet dan heb ik geen problemen en hier wordt zelfs de nieuwe setup helemaal meegenomen, maar onder windows 7 niet. Deze handelingen heb ik al 6 keer uitgevoerd en geen resulaat setup Ook vanmiddag naar de Vodafone winkel geweest en ook hier is het niet opgelost.

One Param Exception
C':\user\karin\AppData\Roaming\Vodafone\Vodafone mobile broadband\temp\O-92EB795B033ADA6C128CCC235FC27758.xml; ID=DeserialezeError;Msg=Deserialeze

Nu heb ik hier op deze site hetzelfde probleem gezien alleen weet ik niet wat er precies gebeurt als ik een utility called Dotnet cleanup tool binnenhaal. Deze tool gaat je .NET Framework opruimen. Wie kan mij aub helpen want nu kan ik onderweg niet met mijn nieuwe netbook het internet niet op en dan heb je er eigenlijk weinig aan.

Dank
Karin
4 Reacties 4
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Probeer de installatie is met 'Uitvoeren als Administrator' te installeren. Ik gegarandeer dat het dan wel werkt
denise1968
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar ben ik mee bezig maar ik krijg de optie met rechtermuisknop administrator niet als ik iets wil neerzetten in program files! Er komt dan een melding dat ik geen toegang heb! Krijg de indruk dat ik mijn gebruikersaccount omzeep heb geholpen. Mijn user is samengevoegd met administrator. Hoe kan ik het gebruikersaccount weer herstellen. Lukt niet met herstelpunt want dat heb ik al uitgevoerd. Windows 7 opnieuw installeren?

Dank voor je hulp

Groet,
Karin

RobS87

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Deserialize (one param exception) problemen hebben wij vaak opgelost op Windows XP en Windows Vista door de volgende stappen uit te voeren, deze zijn niet getest op Windows 7!:
 
1) Gebruik de .NET cleanup tool om de .NET installatie te verwijderen.
2) Installeer .NET 3.5 SP1 op de PC.
3) Reboot
4) Test of de VMB software werkt, mocht dit niet werken, dan de VMB software opnieuw installeren en dan weer een reboot.
 
Hierna zou het moeten zijn opgelost. Mocht het hierna nog niet werken dan lijkt een herinstallatie van Windows 7 de beste oplossing.
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Ik weet dat de Vodafone software inderdaad gebruik maakt van het .NET framework. Ik ken de tool die je noemt verder niet maar ik weet wel dat je die .NET framework updates altijd later opnieuw handmatig kan installeren mocht er toch iets teveel "opgeruimd" worden. Ik neem aan dat de nieuwste versie van de software is geïnstalleerd en NIET de versie die al op de stick stond? Als je die stick al een tijdje hebt is die sofware namelijk al lang verouderd en mogelijk niet helemaal compatible met Windows 7. Anders zou ik hier eerst even de nieuwste versie van de software ophalen: http://www.business.vodafone.com/site/bus/public/enuk/support/10_productsupport/laptop_connectivity/... Hoop dat je er wat aan hebt! Grtz, R.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic