Hallo,
Ik ben al dagen bezig om mobile connect te installeren op mijn nieuwe netbook onder windows 7 en het is een drama. Ondertussen begin ik radeloos te worden want ik kom er niet uit. Hieronder staat de one param exception foutmelding. Als ik mijn mobile connect onder windows xp inzet dan heb ik geen problemen en hier wordt zelfs de nieuwe setup helemaal meegenomen, maar onder windows 7 niet. Deze handelingen heb ik al 6 keer uitgevoerd en geen resulaat
setup Ook vanmiddag naar de Vodafone winkel geweest en ook hier is het niet opgelost.
One Param Exception
C':\user\karin\AppData\Roaming\Vodafone\Vodafone mobile broadband\temp\O-92EB795B033ADA6C128CCC235FC27758.xml; ID=DeserialezeError;Msg=Deserialeze
Nu heb ik
hier op deze site hetzelfde probleem gezien alleen weet ik niet wat er precies gebeurt als ik een utility called Dotnet cleanup tool binnenhaal. Deze tool gaat je .NET Framework opruimen. Wie kan mij aub helpen want nu kan ik onderweg niet met mijn nieuwe netbook het internet niet op en dan heb je er eigenlijk weinig aan.
Dank
Karin