Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,316Oplossingen
  • 1,786Discussies
  • 84.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Dongel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaalIk heb even een vraag,ik heb een dongel gekocht en moet ongeveer 2 euro per maand betalenmijn zoon heeft er ook een maar betaald alleen wanneer hij er mee werkt,wat is het verschilof heb...

Simlock Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Goeie middag,de iPhone's 4 die nu via Vodafone te bestellen zijn, worden deze geleverd met een Vodafone simlock?En zo ja, kan Vodafone deze simlock eraf halen?Ik heb namelijk een iPhone 4 uit het buit...

Samsung Star Mms Alleen-lezen Onopgelost

Hoe komt het dat ik geen MMS kan verzenden maar wél kan ontvangen?

Htc Desire Hd Levertijd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op de Vodafone website word vermeld dat de levertijd van de HTC desire HD langer is dan normaal. Maar waaraan moet ik dan denken? 1 week? 2 weken? 3 maanden?Met vriendelijke groet,Robby

Iphone 4 I.c.m. Iphone 200 Abo.: Levertijd En Opheldering Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op dit moment ben ik van plan de iPhone 4 i.c.m. het iPhone 200 abonnement aan te vragen. Ik zit echter met een aantal vragen: Blijft de prijs per maand over die 24 maanden gelijk aan €34.50? E...

Sim-Kaart Registreren Alleen-lezen Onopgelost

met mijn nummer kan ik niet inloggen, niet registreren en op mijn mobiel staat: SIM-kaart niet geregistreerd. hoe kan ik dat nummer wel registreren?het is echt heel irritant want ik kan nu niet smsen ...

My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik weet niet precies waar ik dit topic moest zetten, dus ik dacht bij Blackberry omdat ik een blackbrry heb.Mijn vraag is:Ik kan niet inloggen op My Vodafone en heb het echt al heel veel keer ge...

Nokia N97 Mini Problemen Internet "unable To Connect" Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Wie kan mij helpen met een probleem dat maar niet kan worden opgelost door de Vodafone helpdesk, Nokia helpdesk en Vodafone winkels?Ik heb eind augustus 2010 mijn abo verlengd en daarbij een Nok...

Wifi Op Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om op een BB Wifi te gebruiken voor het browsen zonder dat dit verkeer via het data abonement gaat(enterprise abo)

Hi Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vraag: weet iemand of het eigenlijk wel mogelijk is om te internetten met een hi abo op de samsung vodafone 360 m1?Mijn dochter had een prepaid simkaart en kreeg een nieuwe telefoon: de samsung ...

Abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen een Bel+Sms+Web abonement en een Bel+Sms abbonementbetekent dit dat je bij een Bel+Sms abonement extra moet betalen als je op internet zit of hoeft...

Mobiel Internet Via Laptop Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb gisteren een internetblox aangesloten. nu kan ik met de samsungsoftware de telefoon als modem gebruiken.mijn vraag is dan: pakt ie automatisch je blox of niet?heb een samsung dualsim toes...

Htc Hero Mms Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan ontvangen MMS niet openen op mijn HTC Hero. Ik wordt verwezen naar de providersite vanwaar de MMS werd verstuurd (sunrise.ch) en kan hem dan nog niet openen. Weet iemand hoe dit te verhelpen?

Internet Op Samsung M1 Doet Het Niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik heb (sinds een half jaar) een Samsung M1.Hij bevalt tot nu toe prima, er is alleen één probleempje.Sinds een week lukt het niet meer om internet op te starten.Als ik in het Apps-over...

Nokia 6500 Classic Alleen-lezen Onopgelost

L.S.,Ga binnenkort naar Amerika, east coast. kan ik daar gebruik maken van mijn Nokia 6500? toestel is wel goedgekeurd voor gebruik op het WCDMA 850- en 2100-netwerk en op het GSM 850-,900-,1800-, en ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen