deurloos

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Kan geen email meer verzenden of verwijderen

Van mijn blackberry Curve kan ik zonder mijn instellingen gewijzigd te hebben geen email (gmail) meer verzenden, wel lezen. Ook berichten verwijderen is niet meer mogelijk, krijg ze wel met een 0 en een sterretje te zien. Heb getracht alle berichten te verwijderen maar nu krijg ik alleen het bericht: Bezig met verwijderen te zien. Dit is al een paar dagen. Geprobeerd toestel aan en uit te zetten, maar dat mag helaas niet helpen. Wie kan mij helpen?
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Deurloos,Ten eerste welkom op het Vodafone Forum!Het is te merken dat er geen enkele reactie is gegeven op jou vraag... Ik hoop dan ook dat het probleem opgelost is. Ik zal je anders een aantal tips meegeven. Meestal word dit veroorzaakt door de servicebooks ( instellingen ) die in de blackberry staan. Als de CICAL en de CMIME niet meer als servicebook erin staan dan zullen deze opnieuw verstuurd moeten worden, mits je een blackberry abonnement hebt.Ik hoop voor je dat ik je hiermee iets verder heb kunnen helpen, of dat het probleem al opgelost is!Met Vriendelijke Groet,RoyVodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic