affinitasmarket

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondeugelijk product Samsung s6 Edge

Beste Vodafone,

Ik heb een S6 Edge bij jullie gekocht i.c.m. een abonnement. Er zit een kras op de achterkant van de telefoon en de telefoon heeft meerdere keuren. Volume knoppen, scherm reageert niet goed, ram is vol.

Ik ben naar binnen 7 dagen naar de winkel geweest, na een onderzoek van 15 min met een lamp zeggen ze dat ze niet kunnen omruilen omdat er een kras op zit.

De kras komt niet door mij en ik zou graag het toestel willen omruilen voor een ander model aangezien de problemen dat ik opsom vaker voorkomen bij s6 Edge.

Ik voel me een beetje opgelicht en zou graag zien dat dit opgelost wordt. Ik zou graag het toestel terug geven en voor de iPhone gaan.

Ik probeer tevens ook al een week contact te krijgen met Vodafone. Telefonisch wil niemand van Vodafone mij helpen en op het email adres dat ik van de klantenservice heb gekregen reageert niemand. Via My Vodafone lukt het ook al niet om een e-mail te verzenden. Ik ben al een jaar klant bij jullie en dan word ik op deze manier behandelt. Ik hoop dat ik via deze forum wel wat antwoorden krijg.


3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi affinitasmarket,

Via het forum kunnen we je helaas niet verder helpen! Erg vervelend als je en kras ziet reageer hierop dan binnen 24 uur door terug te gaan naar de winkel. Of het nog mogelijk is en iPhone te krijgen dat ligt eraan het kan misschien en bijbetaling worden.

Via het forum kunnen we je in ieder geval helaas niet verder helpen dit is echt verder de bedoeling voor de klantenservice. Als je hebt over het RAM geheugen die zit inderdaad aardig vol in de Galaxy S6 en Edge daar zal en update en einde aan maken!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
affinitasmarket

Als je een toestel in een winkel koopt heb je een zichttermijn van 48 uur. Je kunt het toestel immers thuis of in de winkel direct controleren. Als er dan iets niet klopt moet je zo snel mogelijk (dus binnen die 48 uur) teruggaan zodat ze daar nog iets kunnen regelen. Als je later bent teruggegaan geldt je zichttermijn niet meer en dan gaat het toestel meteen het reparatietraject in.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic