hallo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereikbaarheid klantenservice vanuit buitenland

Op dit moment verblijf ik voor 2 jaar in het buitenland. Ik heb een sim-only simkaart van Vodafone sinds januari zodat ik mijn nummer kan behouden. Echter, ik heb de kaart geactiveerd toen ik nog in NL was en ook het formulier voor nummberbehoud ingevuld. Daarna een chat gehad met de klantenservice en die verzekerde me dat het allemaal goed zou gaan. Alleen is er helemaal niks gebeurd daarna door jullie!

Nu probeer ik contact op te nemen met jullie maar dit is echt onmogelijk. Ik wil namelijk niet bellen vanuit het buitenland vanwege de hoge kosten. Ook wil ik mijn klacht niet openbaar maken op FB of Twitter en eigenlijk ook niet op dit forum want ik wil met mijn klacht ook persoonlijke gegevens delen zodat jullie het alsnog kunnen oppakken. Maar er is geen e-mailadres beschikbaar. Een prive-bericht via FB wordt afgewimpeld (en ook niet welwillend om het door te sturen naar de klantenservice) en de chat-functie is wegens technische redenen al maanden offline.
Wat ontzettend slecht is dit zeg. Enorme frustratie. Ik zit in Afrika maar jullie bereikbaarheid van de klantenservice lijkt erg veel op sommige Afrikaanse bedrijven.

Nu probeer ik het via dit forum. Hopelijk gaat dit wel werken. Ik wil dus nieuwe klant worden maar het is echt onmogelijk.

Kunnen jullie mij een e-mailadres sturen waardoor ik alsnog 'prive' de klacht kan delen en mijn persoonlijke gegevens kan delen.

Alvast bedankt.


3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey hallo,

De opties om niet te bellen zijn Twitter, Facebook en de chat
Bij Twitter en Facebook zul je het probleem openbaar moeten maken. Daarna wordt alles gedaan via privé berichten.
Het is soms erg druk waardoor op de chat Waardoor deze soms niet beschikbaar is. Dan zul je het dus op een meer tijdstip moeten proberen 😞
Vanuit hier worden geen privacy gegevens gedeeld ivm jouw privacy en is het forum bedoeld voor tips and tricks door en voor forum leden.
Echter is het zo dat verlengingen en of nieuwe klant worden via de klantenservice gaat en dien je dus te bellen of langs een winkel te gaan. Ook al is langs de winkel gaan geen optie voor je dan blijft er nog maar een over en dat is bellen.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @hallo,

Wat me uit jouw verhaal niet helemaal duidelijk is, is of je op het moment dat het nummer overgezet werd ook in Nederland was? Dat is namelijk wel van belang, aangezien je simkaart anders niet actief kan worden.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@hallo, is het nog gelukt via de klantenservice? Als je niet in Nederland was toen het nummer overgezet werd zal het nummer helaas niet werken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic