Het is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik van T-Mobile overstapte naar Vodafone met nummerbehoud. Bij de overstap geen enkel probleem ondervonden, prima geregeld. Na +- 0.5 jaar begonnen de problemen dat mijn naasten (T-Mobile klanten) mij niet meer kunnen bereiken. Vodafone service: 1 kruischeck met sim en telefoon, 2 nummer geblokkeerd van deze personen etc., 3 nieuwe sim, 4 T-Mobile ZELF contacten en navragen of zij mijn daadwerkelijk uit het systeem hebben gehaald, 5 Vodafone heeft de registratie van de verschillende gesprekken en er zou een "ticket" hebben aangemaakt om dit verder uit te zoeken. Voor de zomer dit jaar zou ik de oplossing krijgen. "We bellen u binnen 3 weken terug". Geen van de bovenstaande ideeën hebben mij geholpen. Tot heden heb ik niks vernomen van Vodafone. En dan wel NIEUWE aanbiedingen versturen, want binnenkort verloopt MIJN contract.
Via deze weg probeer ik nou een oplossing te krijgen. Mocht er geen oplossing zijn dan zit er niks anders op dan te verhuizen naar een ander provider.
Jammer!
Ashuni