alexannder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen betalingsverplichting en geen ongelimiteerd mobiel internet plus

U bent niet bereikbaar via mail of een online contact formulier.

Iets tussen Vodafone en mij.

Ik ben met Vodafone in zee gegaan twee jaar contract met onbeperkt internet.
Dat is de deal. Ze gaven een mobiel abonnement met 12 Gig. Dat is zoveel data verkeer dat haal ik verbruik nooit.

Nou ik loop steeds tegen een limiet aan. Er niet geleverd wordt wat er is gevraagd. Ik betaal voor twee jaar 37 euro per maand is 888 euro voor mobiel internet onbeperkt.

Er niet geleverd is, wordt wat ik wens.

Ik ga geen twee internet abonnementen nemen. Vast en mobiel. Dat is dubbel op.

mobiel is dubbel op.

En er is abonnement voor twee jaar.

Twee maanden geleden het abonnement geblokkeerd is? Er 888 euro betaald wordt. Geen cent meer of minder.

Nu is er een bankrekeningnummer geblokkeerd door Rabobank die plotseling moeilijk zit te doen over een krediet wat ik al 12 jaar had. Betalingsverkeer over een ander Iban loopt.

Ik via een andere Iban. via ideal Vodafone betaal. Wanneer ik dat wil. Er uiteindelijk gewoon 888 euro betaald moet worden. En er twee jaar onbeperkt mobiel internet geleverd moet worden. Verbintenissenrecht Bw 6 artikel 1, 2, 3, 4, 5.

U blokkeert de plotseling? Er niet meer geleverd kan worden. Dat is contractbreuk.
En ik zie in rekening overzicht dat ik nu 66 euro moet betalen. Omdat jullie de boel blokkeren. Flikker op joh.

En ik heb op 31 oktober jl. achterstand weggewerkt. Twee maanden heb betaald. Een maand achterstand heb weg gewerkt. En dan zie ik nu weer dat de maand augustus betaald moet worden? Onzin. Die is betaald. Achterstand heb weggewerkt.

Betalen kan altijd. U niet meer kan leveren de dagen in blokkade.

Dus Punt 1. Dit is geen ongelimiteerd internet. U heeft me bedrogen. Ik ben privaatrechter. Vodafone heeft iets geleverd wat er op lijkt. Er geleverd moet worden. Dat is ongelimiteerd mobiel internet.
Punt 2. U blokkeert de boel. Breekt overeenkomst. En daar moet ik voor betalen. En u kunt niet meer leveren. U wilt beweren de tijd terug te kunnen draaien. Ik zat midden in proces waar ik bereikbaar moest zijn met een nieuwe sociale huurwoning . Voor blokkade moet ik betalen? Dat is geen betalingsverplichting.

En er is een nieuwe woning gekomen. Maar huurtoeslag nog niet rond is. De huur betaald is om uit de goot te komen. Ik niet langer homeless ben. Vodafone even geduld moet hebben betaald te worden. Dat zal zijn wanneer met terugwerkende kracht huurtoeslag wordt betaald.

Ik ben wel tevrede over 4g. Maar niet met bedrog wat is geleverd. Er alsnog gelevrrd moet worden.

U krijgt 888 euro over een periode van twee jaar. Ik bepaal hoe daar invulling wordt aangegeven.

Is nu duidelijk Vodafone. Anders zoek ik een ander. Ik heb nu alweer een tijdje dit nummer. Is er ooit weleens niet betaald? Blokkeer de boel dan niet.

Nu is er omdat Vodafone contractbreek. Blokkade opgooit. Er niet meer geleverd kan worden maar wel betaald is. Nu moet 66 euro betalen. Een meer prijs voor het wijderen van blokkade?

Dat is geen betalingsverplichting.

Vodafone zat ben. Ik ben heel duidelijk!

Geen ongelimteerf mobiel internet. Er is iets geleverd wat er op lijkt! Dat is bedrog van Vodafone.

Plus Blokkades? Er niet geleverd wordt. En er valse betali gsverplichtingen worden opgelegd. Anders soedermieter ik Vodafone eruit.

Met vriendelijke groet,

Alexander Metz
alexannder *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd. Dit is niet toegestaan volgens de huisregels.*
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad u hiervoor aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen met u meekijken waar het mis gaat etc. Helaas kunnen wij dat vanuit hier niet.
Wat ik wel kan vertellen is dat als er een achterstand is omtrent het betalen van een rekening wordt er na een bepaalde tijd een blokkade erop gezet.
Dit heeft er mee te maken dat u een betalingsplicht hebt als klant. Het is dan oo mogelijk om met de klantenservice een betalingsafspraak te maken.
De blokkade wordt pas verwijderd zodra u helemaal bij bent met betalen. Betreft het data gebruik raad ik het volgende aan: De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft in de lopende rekening: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details

Bij een andere rekening In my Vodafone kunt u terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op de desbetreffende rekening- dan details van de rekening - klik op toon details - klik op specifiacties
Vanuit hier kan u precies zien welke data sessie u heeft gehad en hoeveel data het heeft gekost.
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.

Betreft het onbeperkt hebben wij een Blox genaamd beperkt internet. Zodra deze geactiveerd wordt kunt u door blijven internetten buiten de bundel om, terwijl er geen extra kosten worden gemaakt. Alleen de data wordt vertraagd en zal een stuk langzamer zijn. Dit kan geactiveerd worden via de klantenservice of via my Vodafone.

Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Hiervoor moet inderdaad contact op worden genomen met de klantenservice. We zullen het topic dan ook binnenkort sluiten.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic