123451

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw opstarten iPhone 6

Hallo,
Ik loop de afgelopen week regelmatig tegen het opnieuw opstarten van mijn iPhone 6 aan. Het gebeurt alleen bij de app Snapchat. Ik heb de telefoon al helemaal uit gezet, de app verwijderd en toen weer opnieuw gedownload maar niets helpt.

Ik heb mijn iPhone 6 zo ongeveer een jaar nu en ga er altijd heel voorzichtig mee om.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dan gaat er waarschijnlijk iets mis tussen de iPhone en Snapchat. Het enige wat je zou kunnen doen is Snapchat verwijderenn zodat het niet meer voor komt. Je kunt dit natuurlijk ook melden bij Snapchat. In de hoop dat het issue snel verholpen wordt door middel van een software update van Snapchat.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Dan gaat er waarschijnlijk iets mis tussen de iPhone en Snapchat. Het enige wat je zou kunnen doen is Snapchat verwijderenn zodat het niet meer voor komt. Je kunt dit natuurlijk ook melden bij Snapchat. In de hoop dat het issue snel verholpen wordt door middel van een software update van Snapchat.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi 123451

Was het nog gelukt om dit op te lossen of ervaar je hier nog steeds problemen mee?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic