Justin1990

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbeperkte databundel mogelijk?

Beste Vodafone medewerkers,

Ik heb een vraag. Mijn vrouw en ik hebben allebei een vodafone Red abonnement en zijn recentelijk overgestapt naar jullie televisiediensten. Wij zijn goed voor ruim €160,- p.m. aan kosten bij jullie. Nu reis ik frequent per trein en bemerk ik dat ik aan 6Gig niet voldoende heb. 20 euro per maand meer betalen voor 3 gig vind ik dan ook wel weer overdreven en 10 euro voor 1 gig heb ik alsnog niet voldoende aan. Is er een mogelijkheid om onbeperkt te kunnen genieten van jullie 4G diensten d.m.v. de contractkosten te verhogen? Ik hoor graag van jullie! M.v.g. Justin Kuiper
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Justin,

Ik verwacht dat Vodafone per begin April 2015 weer nieuwe abonnementsvormen gaat introduceren met nog meer data-tegoed dan de huidige RED-abonnementsvormen. Concurrent KPN heeft dat onlangs ook gedaan. En Vodafone weet dat klanten een steeds grotere behoefte krijgen aan meer en meer data-tegoed per maand.
Houd de berichtgeving en de blogs van Vodafone dus goed in de gaten.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Justin1990 ,

Op dit moment is het niet mogelijk om en onbeperkt databundel aan te schaffen. Dit is in 2014 afgeschaft namelijk. De vorm van onbeperkt data zaten in de oude abonnementen voordat de RED abonnementen geïntroduceerd werden.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Justin1990

Je kunt wel eventueel vanaf maandag checken (want dan is de klantenservice open) of de blox beperkt internet mogelijk is bij jouw abonnement. Mocht dit niet zo zijn kun je kijken of je het kunt laten omzetten naar een ander abonnement waar dit wel bij mogelijk is. De blox beperkt internet houdt in: internet wordt een heel stuk trager maar je betaalt verder niks extra's.

Laat me weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Justin,

Ik verwacht dat Vodafone per begin April 2015 weer nieuwe abonnementsvormen gaat introduceren met nog meer data-tegoed dan de huidige RED-abonnementsvormen. Concurrent KPN heeft dat onlangs ook gedaan. En Vodafone weet dat klanten een steeds grotere behoefte krijgen aan meer en meer data-tegoed per maand.
Houd de berichtgeving en de blogs van Vodafone dus goed in de gaten.

Succes!

Netwerker
Justin1990
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Zeer hulpvol!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Geen dank @Justin1990 namens iedereen ;)! Mocht je nog in de toekomst en vraag hebben ben je van harte welkom deze te stellen via het forum.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic