Helaas moet ik hier komen om een oplossing te vinden voor mijn 'problemen'. Ik heb het geprobeerd via chat, e-mail en bellen, maar er wijzigt niets.
Ik ben per juli klant van Vodafone. Een sim only abonnement met 500 MB data. Die 500 MB stond niet goed in mijn account (er stond 200) dus ik ging direct over mijn limiet heen. Ik heb netjes een online account aangemaakt (My Vodafone) en mailtjes verstuurd. Hier kreeg ik geen antwoord op en dus ben ik gaan bellen.
Het bleek dat dit inderdaad niet goed stond en ze hebben het direct aangepast. So far so good. Ik vroeg nog of ze mijn mails hadden ontvangen. Dat was helaas niet het geval. En of ik de kosten buiten mijn bundel terug kon krijgen. Daar was het nu te vroeg voor, want de factuur was nog niet zichtbaar. Afwachten dus.
Dit was niet de enige onaangename verrassing. Ik ontving opeens RaboAlerts op mijn nieuwe nummer. Saldoberichten. Ik heb wel een Raborekening, maar die is niet gekoppeld aan mijn telefoon. Ofwel, deze alerts zijn van de vorige gebruiker van dit nummer. Ik heb de Rabo gebeld en die vertelde me om terug te sms-en met afmelden. Dat heb ik twee keer gedaan, maar ik blijf de berchten ontvangen.
Ik ben weer online gegaan om een e-mail te sturen. En toen viel me op dat er standaard een e-mailadres staat als afzender dat niet van mij is. Dat is dus de reden waarom ik geen antwoord op mijn eerdere mails heb gekregen: het antwoord is naar de vorige gebruiker gegaan. Ik ben gaan chatten om dit uit te leggen, maar hier konden ze me niet verder helpen.
Ik ontving de factuur en -verrassend- ik moest gewoon betalen voor de datakosten buiten de bundel. Ook moest ik betalen voor het bellen van de helpdesk en tot slot kost het afmelden voor de RaboAlerts ook nog geld.
Wat ik jullie wil vragen is het volgende:
1. Het e-mailadres dat aan mijn telefoonnummer schijnt vast te zitten, wijzigen naar mijn eigen e-mailadres.
2. De Raboalerts stoppen.
3. De kosten die ik heb gemaakt voor het stopzetten van de Raboalerts en het bellen met jullie helpdesk vergoeden.
4. De kosten die ik onterecht buiten mijn databundel heb gemaakt, vergoeden.
5. Excuses voor de zeer onaangename kennismaking met Vodafone :S
Hier nog wat screenshots om het een en ander te verduidelijken.
Niet mijn e-mailadres...Met geen mogelijkheid te wijzigen!
RaboAlerts van een vreemde...afmelden werkt niet.
En ze blijven binnenkomen