zakjappenner

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Vandaag mijn abbonement verlengd naar een RED abbo. Verlenging is schijnbaar goed doorgevoerd, want wanneer ik kijk naar mijn einddatum en soort abbonement is deze datum wel degelijk bijgesteld. Ik ben van een BEL+SMS+ WEB abbo naar een RED abbonement gegaan. Ik zie dus bij mijn contract ook staan dat ik een RED abbonement heb.

Ondanks dat het via mijn account wel te bekijken is, heb ik helaas nog geen bevestiging via mijn mail gekregen van deze verlenging. Daarnaast heb ik bij deze verlenging ook een nieuw toestel gekozen. Ik heb ook hier nog geen melding van gekregen, geen ordernummer. En ook geen tracking id of wat dan ook om mijn bestelling te volgen.

Is er alsnog een mogelijkheid om te verifieren dat deze bestelling goed is doorgekomen en (reeds) ten uitvoer wordt gebracht?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi zakjappenner,

We kunnen de status van je order inderdaad nakijken en de orderbevesting per mail toesturen. Neem hiervoor even contact op via Facebook of Twitter. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 0654500100.

Bekijk in context

1 Reactie 1
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi zakjappenner,

We kunnen de status van je order inderdaad nakijken en de orderbevesting per mail toesturen. Neem hiervoor even contact op via Facebook of Twitter. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 0654500100.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic