Uit uw uitleg concludeer ik dat er bij het opmaken van de pagina, waarop de gegevens dienen te worden ingevuld, helemaal geen rekening is gehouden met het feit dat er buiten QUERTY-toetsenborden, zoals die in Nederland gebruikelijk zijn, ook nog andere types van toetsenborden bestaan in de wereld. In Vlaanderen, bijvoorbeeld, worden alleen AZERTY-toetsenborden verkocht en gebruikt. Vodafone is dus blijkbaar onwetend van dit bestaan. Of erger: er is bij het opmaken besloten alleen rekening te houden met de domestic market. In beide gevallen is dit toch ronduit hallucinant voor een internationaal bedrijf!
Dat u er er nog aan toevoegt dat 'het helaas niet mogelijk is dit op korte termijn aan te laten passen' maakt de zaak alleen maar erger. Het kan toch geen IT-huzarenstuk zijn om deze wijziging door te voeren?
Dat u bovendien suggereert dat alle buitenlandse klanten met een niet-QUERTY-toetsenbord hun basis-instellingen dan maar iedere keer moeten veranderen als ze een opwaardering van hun prepaid-kaart willen doen, tart helemààl alle verbeelding. Hoe klant-onvriendelijk kan Vodafone nog worden?
In een tijdperk waarin de mens een voertuig op Mars tot op de centimeter nauwkeurig kan besturen, is dit van een onvoorstelbare klunzigheid. De volgende keer dat ik wil opwaarderen, verwacht ik dat het werkt. Mét mijn AZERTY-toestenbord.